کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فضاي شهرستان بن براي جانبازان مناسب سازي مي شود

24 آبان 1393 ساعت 13:42

کارشناس عمران بنياد شهيد شهرستان بن گفت: فضاي شهرستان براي جانبازان و معلولين مناسب سازي مي شود.


به گزارش  جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، جلسه مناسب سازي معابر سطح شهرستان بن با حضور كارشناس عمران و مسكن بنياد شهيد و امورايثارگران استان و مسئولين شهرستاني در فرمانداري بن برگزار شد.


حامد سليماني كارشناس عمران و مسكن بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن در اين جلسه گفت: جانبازان شهيدان زنده و با برکت هستند که در ميان ما زندگي مي کنند و بايد قدر آن ها را بدانيم.


وي افزود: برگزراي ياد بودهاي مختلف براي شهدا و جانبازاني که به درجه شهادت نايل مي شوند امري مهم و قابل ستايش است اما چرا بايد زماني که شهداي زنده" جانبازان عزيزمان" در ميان ما هستند برايشان کاري صورت نگيرد.

سليماني کسب رضايت جانبازان را کوچکترين کاري دانست که مي شود براي آنان انجام داد و گفت: خدمت به جانبازان و خانواده آن ها و خانواده شهدا توفيقي است که خدواند متعال نسيب ما کرده و اگر ما بتوانيم لبخند رضايت آنان را بدست آوريم شايد بتوانيم ذره اي از رشادت هاي آنان قدر داني کنيم.


سليماني با بيان اينكه جانبازان هشت سال دفاع مقدس حق بزرگي به گردان ما دارند گفت: فضاي شهري براي زندگي آسان اين عزيزان بايد تجهيز شود تا خللي در زندگي روزمره جانبازان ايجاد نشود.

سليماني گفت: ايجاد رمپ در ادارات، مساجد، بانك ها و همچنين ايجاد ارتفاع مناسب براي عابر بانك ها براي دسترسي آسان جانبازان، احداث سرويس هاي بهداشتي ويژه جانبازان و ايجاد فضاي مناسب براي اين عزيزان در مجتمع تفريحي گرداب بن بايد در دستور كار قرار گيرد.

لازم به ذكر است شهرداري بن موظف شد در خصوص اجرای اين موارد اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18953

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18953/فضاي-شهرستان-بن-براي-جانبازان-مناسب-سازي-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir