کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نباید همه مشکلات کشور را با نتیجه مذاکرات گره زد

24 آبان 1393 ساعت 9:50

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: به تبع رهنمودهاي مقام معظم رهبري دولتمردان و سياستمداران ما و رسانه ها نبايد به گونه اي عمل کنند که مردم فقط اميدوار به سوم آذر باشند که اگر مذاکرات نتيجه داد اوضاع بر وفق مراد خواهد بود و اگر نتيجه نداد مشکلات ادامه مي يابد.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز شهر بروجن با توصيه نمازگزاران به تقواي الهي اظهار داشت: به تبع رهنمودهاي مقام معظم رهبري دولتمردان و سياستمداران ما و رسانه ها نبايد به گونه اي عمل کنند که مردم فقط اميدوار به سوم آذر باشند که اگر مذاکرات نتيجه داد اوضاع بر وفق مراد خواهد بود و اگر نتيجه نداد مشکلات ادامه مي يابد.

حسين نژاديان با تاکيد بر فعال شدن ظرفيت هاي اقتصادي به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت:هر جايي که سرمايه گذاري کرديم و به نيروي جوان، علاقه مند، مومن و با اخلاص داخلي تکيه کرديم و ارج نهاديم توانستيم پيشرفت کنيم.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت:حاکمان ظالم آل سعود به خاطر اين که شيطان بزرگ بتواند نقشه هايش را عملي کند بيت المال مسلمين و نفت را ارزان وارد بازار مي کند تا بتواند به کشور هاي حامی مقاومت ضربه وارد کند.

وي با اشاره به اين که هجمه هاي سنگين غربي، عربي و عبري در سوريه و پيوندهاي شيطاني آمريکا و کشورهاي غربي اسرائيل و سران مرتجع خود فروخته عرب قصد نابودي حکومت قانوني سوريه را داشتند بيان کرد: کشور سوريه با الگو برداري از ايران و به صحنه آوردن بسيج توانست تودهني محکمي به آنها بزند.

حسين نژاديان ضمن بيان اين که اسرائيل نمي تواند ارزشهاي ما را بپذيرد تصريح کرد: غير تحمل بودن اسرائيل يک مسئله ريشه اي است .

خطيب نمازجمعه شهر بروجن با بيان اين که نطفه ناپاک و نامشروع داعش قصد ايجاد تفرقه بين شيعه و سني و تجزيه کردن کشور عراق و سوريه را داشتند گفت: با حضور بسيج مردم و فتواي مراجع شيعه تو دهني محکمي خوردند.

وي با بيان اين که با ولايت پذيري اهل بيت انسانها به بالاترين نعمت هاي الهي دست مي يابند گفت:ولايت مداري شيعه دنياي مسلمين و حتي غير مسلمين را تحت شعاع قرار داده است.

حسين نژاديان عقل و خرد را بهترين نعمت براي انسان دانست و گفت:در طول ۳۵ سال عمر با شکوه انقلاب اسلامي انسانهاي پاک و مطهري داشتيم که تا زمان شهادت از مقام و جايگاهشان به خوبي امانت داري کردند و عده اي هم متاسفانه دچار خيانت شدند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه شهادت امام زين العابدين(ع) گفت:امام سجاد(ع) شاهد و راوي بزرگ کربلا و عاشورا است که بعد از واقعه کربلا رنج و سختي فراواني را به چشم ديد و تحمل کرد.

حسين نژاديان در بخش ديگري از خطبه ها به روز حمايت از بيماران کليوي و ديابتي اشاره کرد و افزود: ديابت ازجمله بيماري هاي رايج جهان است که در صورت جدي نگرفتن عوارض ناگواري از جمله نابينايي، حمله قلبي، نارسايي کليه و قطع عضو را به دنبال خواهد داشت.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن به روز کتابخواني اشاره کرد و گفت: کتاب مادر تمدن هاست و امروز کتاب خواني و علم آموزي نه تنها يک وظيفه ملي بلکه يک واجب ديني است.

وي به روز پنجشنبه ۲۹ آبان آغاز هفته بسيج اشاره کرد و گفت:حضرت امام خميني(ره) تشکيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران را از برکات و الطاف خداوند تعالي دانستند که بر ملت عزيز و انقلابي ايران ارزاني شد.

حجت الاسلام حسين نژاديان افزود: بسيج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهيدان گمنامي است که پيروانش بر گلدسته هاي رفيعش اذان شهادت و رشادت سروده اند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 18936

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18936/نباید-همه-مشکلات-کشور-نتیجه-مذاکرات-گره-زد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir