:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - رویکرد دولت درمعرفی وزیر علوم پاسخگو نبودن درباره عملکرد این وزارتخانه است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مسئول روزنامه جوان:

رویکرد دولت درمعرفی وزیر علوم پاسخگو نبودن درباره عملکرد این وزارتخانه است

21 آبان 1393 ساعت 9:00

عبدا.. گنجی گفت: رویکرد دولت با معرفی احمدی دانش آشتیانی آن است که در مقابل عملکرد وزارت علوم پاسخگو نباشد.


عبدا... گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهان بین نیوز با اشاره به معرفی احمدی دانش آشتیانی به عنوان گزینه جدید وزارت علوم گفت: رویکرد دولت با معرفی چنین افراد آن است که در مقابل عملکرد وزارت علوم پاسخگو نباشد.

وی با اشاره به تمرکز رییس جمهور بر مذاکرات هسته ای گفت: با این وضعیت و به خاطر اهمیت مذاکرات، مجلس به دنبال همراهی با دولت است و به دنبال آن نیست که شخص رییس جمهور را به دلیل عدم معرفی وزیر پیشنهادی، به مجلس احضار کند.

گنجی با بیان اینکه تجدید نظر طلبان با معرفی آشتیانی به دنبال آن هستند که وزارتخانه فاقد وزیر باشد افزود: طبیعتا با معرفی سرپرست و عدم امکان احضار آن توسط نمایندگان مجلس، پاسخ گو نبودن وزارتخانه محقق می شود.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: کاملا مشخص است که رییس جمهور، وزارت علوم را به عنوان سهمیه اصلاح طلبان و تجدیدنظر طلبان قرار داده است و حاضر نیست که شخصی را فارغ از این گروه، برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

انتهای پیام/10002


کد مطلب: 18904

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18904/رویکرد-دولت-درمعرفی-وزیر-علوم-پاسخگو-نبودن-درباره-عملکرد-این-وزارتخانه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir