کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش بسیج و رسانه:

هم‌افزایی بسیج و رسانه بستری برای پیوند مطالبه‌گری، حق‌طلبی و انقلابی عمل کردن

17 آبان 1393 ساعت 11:49

هم‌افزایی قدرت بسیج و رسانه در این است که با بهره‌گیری از محورهای "مطالبه‌گری، حق‌طلبی و انقلابی عمل کردن" در رسانه‌ها آرامش مستکبران عالم را بر هم زده و پیام انقلاب اسلامی که همان اجرای عدالت در لوای ایجاد حکومت جهانی اسلام است را به صورت صحیح به گوش جهانیان رسانده و برای تحقق آن با تلاشی لحظه ای و گسترده اقدام شود.


 زین العابدین سیفی فعال رسانه و کارشناس مسایل سیاسی در یادداشتی نوشت:

بسیج دارای اهداف بزرگ و قابل دست یابی برای  تحقق حکومت اسلامی در جهان است، این الگوی حیات‌بخش از صدر اسلام با دعوت آشکار پیامبر (ص) شروع شد، در دوران های مختلف بویژه زمان حضور ائمه اطهار با روش های گوناگون رخ نموده و با شکل گیری انقلاب اسلامی در عصر حاضر توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) روحی تازه یافت و با انسجامی بی مانند با لبیک جوانان و مردم حق طلب ایران اسلامی رو به رو شد، تقویت گردید، موج ایجاد کرد و این موج نه تنها ساختار سلطنتی حاکم را در هم شکست بلکه امواج عمیقی در جهان ایجاد کرد و باعث حرکت عظیمی در بین آزادی خواهان جهان بویژه جهان اسلام گردید.

از خصوصیت های اصلی این موج عظیم مطالبه‌گری برای رسیدن به حق بود که به سرعت باعث بیداری اسلامی و حتی بیداری ملت های غیراسلامی در بند استکبار گردید.

این شجره طیبه که با حمایت و تقویت مستضعفان عالم شکل گرفت، تمام قد در مقابل ظالمان جهان ایستاد و جهت پیروزی در این رویارویی، با اتکا بر قدرت خویش به بالا بردن قدرت نفوذ معنوی پرداخت، به گونه ای که در این مسیر ارزشمند می‌بایستی از تمام ابزارهای موجود برای رسیدن به هدفی بلندمرتبه استفاده نمود.

یکی از ابزارهای به روز و قدرت‌مند "اغناء افکار عمومی از طریق حضور در رسانه هاست" که علی رغم حضور امپریالیست های رسانه ای جهان می بایستی حضوری مؤثر و قدرتمند داشته باشد.

این نهاد مقدس دارای منابع قوی و حیات بخش است و اگر از این منابع به درستی بهره برداری شود و مفاهیم آن صحیح منتقل شود چنان بر جان و دل افراد آزادی خواه می‌نشیند که دیگر هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت و این زمانی محقق می شود که به روش انقلابی و آفندی عمل شود نه صرفاً دفاعی.

پس هم‌افزایی قدرت بسیج و رسانه در این است که با بهره گیری از محورهای "مطالبه‌گری، حق‌طلبی و انقلابی عمل نمودن" در رسانه‌ها آرامش مستکبران عالم را بر هم زده و پیام انقلاب اسلامی که همان اجرای عدالت در لوای ایجاد حکومت جهانی اسلام است را به صورت صحیح به گوش جهانیان رسانده و برای تحقق آن با تلاشی لحظه ای و گسترده اقدام شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18808

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18808/هم-افزایی-بسیج-رسانه-بستری-پیوند-مطالبه-گری-حق-طلبی-انقلابی-عمل-کردن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir