کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

علاج رهايي از تورم اجرايی شدن اقتصاد مقاومتي است/سخنان اوباما مبتنی بر تحليل غلط است

16 آبان 1393 ساعت 17:49

سخنان باراک اوباما يک تحليل غلط و بي خودي است که بيان نموده و بداند که ملت سر افراز ايران ملتي عاشورايي و هم چنان به راه مقاومت ادامه مي دهد.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل با دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي اظهار داشت: بهترين توشه که باعث رستگاري مي شود رعايت تقواي الهي است.

سلمانپور با بيان اينکه امام سجاد حجت خدا بعد از امام حسين بود و شهادت اين امام همام به روايتي ۱۲ محرم است افزود: کربلا در کربلا مي ماند اگر سجاد نبود و البته حضرت زينب نقش اساسي در بيان واقعه کربلا داشت ولي حضرت زينب تحت فرمان امام زمان خويش حرکت مي کرد.

وي افزود: در ايام محرم چون مصيبت هاي اهل بيت شروع مي شود بايد هيئت هاي مذهبي و مردم چه در مساجد و حسينيه ها و منازل مجلس عزا بر پا کنند.

امام جمعه اردل در ادامه به سخنان اخير باراک اوباما رييس جمهوري آمريکا اشاره کرد و گفت: اوباما گفته تحريم ها ايران را پاي ميز مذاکره نشانده؛ حال آن که اين تحليل غلط است و تحريم ها ما را پاي ميز مذاکره ننشانده است و باراک اوباما بداند ما عاشورايي هستيم و راه ما هم راه مقاومت است.

اين مقام مسئول همچنيني به افزايش تورم ها اشاره کرد و افزود: علاج رهايي از تورم اجراي کارهاي اقتصاد مقاومتي است.

سلمانپور با بيان اينکه ايجاد اشتغال در شهر اردل به صورت فصلي است گفت: بايد راه حلي براي اين مسئله پيدا کرد چرا که خيلي از جوانان براي اشتغال مجبور به کوچ از شهر اردل هستند.

امام جمعه اردل در پايان گفت: جاده گورميزه به جاده وحدت تغيير نام يافت چرا که اين جاده دو استان خوزستان و چهار محال و بختياري را به هم وصل ميکند و حمايت دولت محترم را براي به بهره رسيدن هر چه سريعتر اين پروژه را خواستار شدند.
انتهاي پيام/


کد مطلب: 18801

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18801/علاج-رهايي-تورم-اجرايی-شدن-اقتصاد-مقاومتي-سخنان-اوباما-مبتنی-تحليل-غلط

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir