کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه شهرکرد:

نبایدفضای سکوت مصلحت آمیز برای نیروهای ارزشی پدید آید /خیلی ها بدشان نمی آمد که روحیه استکبارستیزی مردم در ۱۳ آبان امسال، کمرنگ شود

16 آبان 1393 ساعت 14:24

امروز، سنگ اندازی انگلیس، اسرائیل و آمریکا برای ایران بسیار آشکار و فاحش است لذا سعی بر آن داشتند که استکبارستیزی مردم در ۱۳ آبان امسال که با عاشورا عجین شده بود را کمرنگ کنند، این در حالی است که خیلی ها بدشان نمی‎آمد که روحیه استکبارستیزی مردم در ۱۳ آبان امسال کمرنگ شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه، برخی جریانات و افراد، خواب فتنه ۷۸ و ۸۸ را برای نظام اسلامی ایران دیده اند افزود: نباید اجازه دهیم فضایی ایجاد شود که نیروهای ارزشی اجازه نفس کشیدن نداشته باشند.

نکونام بیان داشت: امروز، جریانات مختلف و کسانی که از حاکمیت ولایت فقیه سیلی خورده اند، با استفاده از اشکال گوناگون در پی راه اندازی فتنه های بسیاری هستند، اما با بینش و بصیرت مردم انقلابی و نگاه ولایت پذیرانه ایشان، تمامی نقشه های این جریانات نقش بر آب است.

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: این جریان ها در این خیال هستند که جامعه را دچار انواع شبهه و مسائلی کنند که مردم نتوانند درست تشخیص دهند، غبار آلود کردن جامعه و ایجاد فتنه به این معناست که خود را طرفدار سرسخت ولایت فقیه دانسته، اما در پس پرده فعالیت های خیانتکارانه خود را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اهل تقوا این است که شعائر اسلامی کمرنگ نشوند گفت: یکی از شعائر مهم نظام اسلامی از ابتدای پایه گذاری انقلاب تا قیام منجی بشریت(عج)، تداوم شعار استکبارستیزی است و تا مستکبر در عالم وجود دارد، مسلمان هم استکبارستیز است و این روند تا قیام منتظر غایی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: هر کس بخواهد این شعار و شعائری با این مضمون را کمرنگ کند، به اسلام و منویات انقلاب اسلامی خیانت بزرگی کرده است چه مسئول یک جامعه باشد و چه فرد عامی باشد.

وی در خصوص برخی تناقض گویی های مقامات آمریکایی و پیش کشیدن بحث سازش با ایران افزود: آمریکایی ها اگر واقعا و از روی نیت خالص دست از سرمان بردارند و در راه ما سنگ اندازی نکنند، ما هم با آن ها مشکلی نداریم، اسلام دین سازش و رافت و مرحمت است ، این مهم بدان شرط است که طرف های مقابل هم راه و فرهنگ ما را بپذیرند.

حجت الاسلام نکونام بیان داشت: امروز، سنگ اندازی انگلیس، اسرائیل و آمریکا برای ایران بسیار آشکار و فاحش است لذا سعی بر آن داشتند که استکبارستیزی مردم در ۱۳ آبان امسال که با عاشورا عجین شده بود را کمرنگ کنند، این در حالی است که خیلی ها بدشان نمی‌آمد که روحیه استکبارستیزی مردم در ۱۳ آبان امسال کمرنگ شود.

امام جمعه شهرکرد با توصیه موکد به مردم مبنی بر اینکه امور جامعه را روزانه مورد رصد قرار دهند افزود: وظیفه سنگینی که بر دوش یکایک ماست، اطلاع از اوضاع و احوال جامعه اسلامی است، اینکه بدانیم و ببینیم جریان ها و افکار سیاسی برای اسلام و ایران چه خواب هایی دیده اند یکی از مهم ترین دغدغه های افراد جامعه باید باشد.

وی با اشاره به نامگذاری روز ۱۸ آبان به نام روز کیفیت گفت: باید تلاش کنیم که کیفیت در همه ابعاد اعم از علم، عبادت، تولید، صنعت، اقتصاد و فرهنگمان دو چندان شود چرا که کیفیت یکی از ضرورتهاییست که باید به فرهنگ جدید در عرصه های مختلف تبدیل شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18800

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18800/نبایدفضای-سکوت-مصلحت-آمیز-نیروهای-ارزشی-پدید-آید-خیلی-بدشان-نمی-آمد-روحیه-استکبارستیزی-مردم-۱۳-آبان-امسال-کمرنگ-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir