کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بیانیه بسیج دانشجویی استان آمده است:

13 آبان تجلي برائت عاشوراييان از يزيديان زمان است/آمريکا را زير پا له مي کنيم

11 آبان 1393 ساعت 13:21

مثل هميشه ي تاريخ هوشياري ملت ايران، قوت قلبي براي دولت و مشت کوبنده اي براي دشمنانِ پايگاه حضرت ولي عصر خواهد بود. ما با مرگ بر شاه هايمان، محمدرضا را بيرون کرديم و به اميد خدا با همان دعا هم آمريکا را زير پا له مي کنيم.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار منطقه آزاد در بيانيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت 13 آبان آمده است: امام خامنه ای فرمودند که مسئله ما با آمريکا، مسئله ديگري است، مساله روابط نيست. براي آنها روابط به معناي مقدمه براي تسلط است و به کمتر از آن هم راضي نيستند، اسم روابط را به عنوان شعار مي آورند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنايات آمريکا به عنوان نقش اول حمايت از تروريسم در جهان تنها به ديکتاتوري بين المللي خلاصه نمي شود. تروريسم دولتي و جنايات نظامي، هم چون جنگ هاي شيميايي، حمايت همه جانبه از رژيم صهونيستي که منجر به کودک کشي در غزه شد، احياي تجارت مواد مخدر و جوخه هاي مرگ در السالوادور جنايات داخلي عليه مردم خود مانند سرکوب مطالبات سرخ پوستان، برده داري، قفس انسان و بي عدالتي هاي نظام مند جنايات فرهنگي، اجتماعي و حقوقي چون تروريسم مواد مخدر، قاچاق انسان، سرقت علمي، حقوق بشر، زندان هاي سري، فرهنگ پورنو گرافيک و نژاد پرستي و جنايات اقتصادي ازجمله گرسنگي دادن به کشورهاي آفريقايي، له کردن مردم کشورهاي ضعيف زير چرخ هاي توسعه، سازمان بين المللي پول و مهمتر از همه جهاني سازي تنها گوشه اي و فقط گوشه اي از اقدامات غير انساني عليه مردم جهان است که در زمره جنايات آمريکا قرار مي گيرند.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: يادآوري حمله به سکوي نفتي ايران در خليج فارس، حمله به هواپيماي مسافربري ايران ، حمايت از گروهک هاي تروريستي ، کودتاي نافرجام طبس ، تجهيز صدام ، کودتاي نوژه همدان ، ترور دانشمندان هسته اي ، حمايت از اپوزوسيون در فتنه ۷۸ و ۸۸ و تحريم هاي اقتصادي ظالمانه و تهاجم فرهنگي با بمباران رسانه اي و سازماندهي ۱۴۰ شبکه فارسي زبان عليه فرهنگ ديني و ملي ايران باعث شده است که مردم ايران ، اين ترريسم به ذات دولتي يعني آمريکا را همواره به عنوان دشمن درجه اول خود بدانند و هيچ گاه فراموش نکنند که امام راحلمان فرمودند آمريکا شيطان بزرگ است.

اين بيانيه بيان مي کند: اگر تا ديروز رابطه ي ما با آمريكا، رابطه ي يك مظلوم با يك ظالم بود امروز ما با قدرت با وشيطان بزرگ برخورد ميکنيم و فردا نيز از اوج قدرت به او نگاه خواهيم کرد. سالها پيش حضرت روح الله فرمودند «رابطه ي ايران و آمريكا، رابطه ي گرگ و ميش است و بين اين دو آشتي نيست.» و گذر زمان نيز صحت انوا آبان تجلي برائت عاشوراييان از يزيديان زمان است/آمريکا را زير پا له مي کنيمر قدسي امام مان را بيش از پيش بر ما آشکار ساخت.

در این بیانیه تاکید شده است که : تجربه ي تاريخي توسل به اهل بيت عليهم السلام و تمسک به هدايت هاي کتاب آسماني ملت ايران را به اين رشد تحليلي رسانده است که آمريکا طبلي تو خالي است، گرچه فرياد مي زند اما عمل نمي کند و در طي اين ۳۵ سال ساير ملل را هم به اين مفهوم رسانده است که سفارت خانه هاي امريکا در سرتاسر جهان يک لانه ي جاسوسي بيش نيست.

اين بيانيه در ادامه تصریح می کند: استراتژي مذاکره هم فني است براي نشان دادن چهره ي حقيقي آمريکا و اتمام حجت با همه ي آنان که اعتمادشان برکمک هاي خارجي بيش از ظرفيت هاي داخلي است. و امروز هم که فرزندان انقلاب بار سنگين و تلخ مذاکره با شيطان بزرگ را به عهده گرفته اند براي اعتلاي توحيد است که ان شاالله ثمره ي تلاششان شکستن دندان ابرقدرت هاست چرا که همه ي گرفتاري مسلمين از آمريکاست.

درپایان این بیانیه آمده است: مثل هميشه ي تاريخ هوشياري ملت ايران، قوت قلبي براي دولت و مشت کوبنده اي براي دشمنانِ پايگاه حضرت ولي عصر خواهد بود. ما با مرگ بر شاه هايمان، محمدرضا را بيرون کرديم و به اميد خدا با همان دعا هم آمريکا را زير پا له مي کنيم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18729

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18729/13-آبان-تجلي-برائت-عاشوراييان-يزيديان-زمان-آمريکا-زير-پا-له-مي-کنيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir