کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس فرهنگي گفت:

ماهواره ها به دنبال جا به جایی فرهنگ در کشور هستند

11 آبان 1393 ساعت 13:14

ابزار ماهواره به عنوان سلاح فرهنگي غرب با پخش برنامه هايي با ترويج فرهنگ و زندگي غربي سعي در بي هويت ساختن فرهنگ اسلامي و ايراني دارد تا از اين راه بتواند فرهنگ خود را جايگزين آن نمايد.


به گزارش جهان بین نیوز، علي صالحي کارشناس فرهنگي صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: ابزار ماهواره به عنوان سلاح فرهنگي غرب با پخش برنامه هايي با ترويج فرهنگ و زندگي غربي سعي در بي هويت ساختن فرهنگ اسلامي و ايراني دارد تا از اين راه بتواند فرهنگ خود را جايگزين آن نمايد.

صالحي با بيان اين که اکنون ۱۶۶ شبکه فارسي زبان ماهواره اي فعال بنياد خانواده، دين و غيرت و باورهاي اعتقادي و ارزش ها را هدف گرفته است، خواستار هوشياري خانواده ها در برابر اين توطئه دشمن شد.

اين کارشناس فرهنگي، بي بند باري، ترويج فساد و بي غيرتي و افزايش آمار طلاق در جامعه را از جمله آسيب هاي پخش فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني فارسي زبان و فيلم هاي ويران گرا از طريق شبکه هاي ماهواره اي برشمرد.

صالحي در پايان اظهار کرد: دنياي غرب از طريق ماهواره و گوشي ها به دنبال معرفي فرهنگ دجال وارگي و افکار منحط غربي است لذا بايد از طريق مدارس و دانشگاه ها قشر جوانان و نوجوانان را با خطرات آن آشنا سازيم تا توطئه ديگر دشمن که همين ماهواره و استفاده نادرست از گوشي هاست را بار ديگر برملا کنيم.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 18709

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18709/ماهواره-دنبال-جا-جایی-فرهنگ-کشور-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir