کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکم اعدام شيخ نمر باقرالنمر، روند نابودي آل سعود را تسريع می کند

26 مهر 1393 ساعت 13:32

حکم اعدام روحاني مبارز شيعه شيخ نمر باقر النمر توسط دستگاه حکومتي جبار آل سعود در روزهاي گذشته موجي از اعتراض و مخالفت با سياستهاي اين حکومت را درميان امت اسلام ، کشورهاي منطقه و مردم شيعه و سني عربستان در پي داشته است.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ايرج پسند افزود: اعتراضات شيعيان عربستان در روزهاي گذشته اين پيام را براي حکومت آل سعود در پي دارد، که مبارزه بي امان از سوي شيعيان مظلوم عربستان شروع شده و با صدور حکمي عجولانه و فارغ از تدبير از سوي آل سعود ذره اي از عزم جدي مخالفين اين حکومت براي مبارزه کم نشده است.

وي در ادامه افزود: اگر اين حکم به اجرا گذاشته شود نه تنها موج اعتراضات عليه حکومت آل سعود کاسته نخواهد شد بلکه محکوميت اين حرکت و امواج مخالفت با اين حکم ديگر ملت هاي منطقه را نيز در پي خواهد داشت و باعث تشديد تنش ها در جهان اسلام مي گردد.

وي تصريح کرد: چيزي که امروز نياز ضروري امت اسلام در شرايط بحراني منطقه مي باشد وحدت بين شيعه و سني است که متاسفانه يکي از عوامل بر هم زننده وحدت در ميان مسلمانان منطقه سياست هاي غلط و تفرقه افکنانه حکومت آل سعود است که بايد به آنها هشدار داد اين راهي را که درمواجهه با مسلمانان براي حفظ و استمرار قدرت خود در پيش گرفته اند انشالله به نابودي هر چه سريعتر اين حکوت ختم خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18357

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18357/حکم-اعدام-شيخ-نمر-باقرالنمر-روند-نابودي-آل-سعود-تسريع-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir