کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفي موسسه مردم نهاد خيريه شهرستان بن؛

موسسه آبشار عاطفه‌ها گامی به سوی فقرزدایی در جامعه

22 مهر 1393 ساعت 11:21

موسسه مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها خدماتي از قبيل حمايت هاي درماني، تحصيلي، آموزشي، فرهنگي، معيشتي و تسهيلات ازدواج به صورت کمک هاي نقدي و غيرنقدي به افراد فقیر و بی‎بضاعت ارائه می‎دهد.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، خانم سليمي مسئول موسسه آبشار عاطفه هاي شهرستان بن گفت: سازمان مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه ها در ماه مبارک رمضان ۱۳۸۰ همزمان با ميلاد امام حسين مجتبي(ع) با هدف فقرزدايي اقشار ضعيف و کم درآمد جامعه در شهر مقدس مشهد تاسيس شد و در حال حاضر داراي ۱۴۰ نمايندگي در مراکز استان ها و شهرستان هاي محروم است.

سليمي به خدمات اين سازمان اشاره و افزود: اين سازمان مردم‌نهاد به خدماتي از قبيل حمايت‌هاي درماني، تحصيلي، آموزشي، فرهنگي، معيشتي و تسهيلات ازدواج به صورت کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي مي پردازد و در حال حاضر بيش از ۳۸۰نفر مددجو عضو اين موسسه در سطح شهرستان هستند.

وي افزود: موسسه آبشار عاطفه ها با اتصال به نام علي بن موسي الرضا(ع) جايگاه خود را در قلوب تمام کساني که اين موسسه را مي شناسند باز کرده و با نور وجودي امام رضا(ع) در سراسر کشور با حمايت آبشار عاطفه ها متجلي و انشاالله هر روز شاهد افزايش شعبات و خدمات اين موسسه در نقاط مختلف ايران باشيم.

سليمي خاطرنشان کرد: اين موسسه در خصوص ترويج فرهنگ ازدواج در يک حرکت عظيم و منسجم مناسبت ميلاد امام ثامن(ع) اقدام به برگزاري مانوري در تهيه جهزيه به صورت همزمان در سرتاسر کشور کرده است.


مسئول نمايندگي آبشار عاطفه هاي بن تصريح کرد: اگر اين امر در بين مردم نهادينه شود جايگاه و ارزش و هدف ما که در واقع کمک به مردم است اجرايي مي شود.

وي گفت: افرادي که خود را واجد شرايط براي عضويت در اين سازمان مي دانند، مي توانند به آدرس اين موسسه واقع در شهر بن، خيابان امام رضا (ع) کوچه ۱۳ طبقه دوم مشاور املاک طاهري؛ موسسه مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه مراجعه و ما را از مشکلات خود مطلع کنند و ما نيز در صورت نياز و بررسي و تحقيق و مطمئن شدن از واجد شرايط بودن، آن ها را به عنوان مددجو مي پذيريم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: خيرين نيز مي توانند از طريق شماره حساب ۶۳۹۸۷۶بانک سپه شعبه بن به ياري سازمان مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه بشتابند.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18273

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18273/موسسه-آبشار-عاطفه-ها-گامی-سوی-فقرزدایی-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir