کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري مرحله‌ي درون دانشگاهي جشنواره‌ي ملي حركت در دانشگاه شهركرد

19 مهر 1393 ساعت 9:05

انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشگاه شهركرد در مرحله‌ي درون دانشگاهي جشنواره‌ي ملي حركت دستاوردهاي علمي پژوهشي خود را در قالب نمايشگاهي ارائه كردند.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، مرحله‌ي درون دانشگاهي جشنواره‌ي ملي حركت به عنوان مقدمه‌ي ورود به مرحله‌ي كشوري و با هدف ارائه‌ي دستاوردهاي انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشجويان در اين دانشگاه در حال برگزاري است و انجمن‌هاي علمي دانشجويي اين دانشگاه با برپايي نمايشگاه در دانشكده‌ي كشاورزي ۴۰ عنوان از دستاوردهاي علمي پژوهشي خود را به نمايش گذاشتند.

آثاري همچون رباط‌هاي پرنده، تلسكوپ دست‌ساز، لانچر پرتاب موشك، صنايع دستي معرق‌كاري و تراش جواهرات دانشجويان دانشكده‌ي هنر فارسان از جمله دستاوردهاي ارائه شده در اين نمايشگاه است.

دكتر شايان شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد نيز ضمن بازديد از دستاوردهاي ارائه شده در اين جشنواره، دانشجويان را تحسين نمود و خواستار حركت هر چه بيشتر دانشجويان در عرصه‌هاي علم، فناوري، صنايع دستي و هنر شد و براي ايشان آرزو توفيق كرد.

گفتني است آثار ارائه شده در اين مرحله درون دانشگاهي جشنواره در صورت كسب امتيازهاي لازم، به مرحله‌ي كشوري جشنواره‌ي ملي حركت راه خواهند يافت.



انتهای پیام/


کد مطلب: 18228

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18228/برگزاري-مرحله-ي-درون-دانشگاهي-جشنواره-ي-ملي-حركت-دانشگاه-شهركرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir