کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضا رویگری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با جهانبین‌نیوز:

مردم معراجی‎ها را همانطور که هست ببینند و لذت ببرند/ ده‌نمکی آزادی عمل به بازیگر می‏‌دهد

12 مهر 1393 ساعت 10:36

بازیگر نقش استاد گنجی در سریال معراجی ها از مردم و مخاطبان این سریال خواست تا این مجموعه را به همان شکلی که هست مشاهده کنند و از آن لذت ببرند.


به گزارش جهانبین‌نیوز، این روزها شاهد پخش سریال معراجی‎ها از شبکه اول سیما هستیم. سریال معراجی‌ ها به کارگردانی مسعود ده‌ نمکی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی ساخته شده که ابتدا به صورت نسخه سینمایی اکران و سپس در قالب سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌‌ای از اواخر شهریور ماه ۹۳ از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما پخش می‎شود.

رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون یکی از بازیگران این سریال است که در نقش استاد هنر در دانشگاه است. وی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اشاره به دلیل پذیرفتن این نقش گفت: هربازیگری طبیعتا پیشنهادهایی دارد و این نقش هم به من پیشنهاد شد و آن را پذیرفتم و تجربه خوبی بود چراکه من کار طنز را دوست دارم و به ویژه اینکه کارگردان این مجوعه آقای ده نمکی بوده است.

وی افزود: داستان سریال معراجی‌ها قصه نو و جدیدی دارد و من تا کنون چنین نقشی را بازی نکرده بودم و از آنجا که من از بداهه‌گویی لذت می‎برم و آقای ده‎نمکی  این امکان را در اختیار بازیگر خود قرار می‎دهد برام کار جذاب و خوبی بود.

رویگری تصریح کرد: سریال معراجی‎ها بعد از دارا و ندار و اخراجی‎ها، سومین همکاری من با آقای ده‎نمکی است و همین سبب شد تا شناخت کاملی از ایشان پیدا کنم و این کار را بپذیرم.

این بازیگر تئاتر و سینما با بیان اینکه مسعود ده‎نمکی به بازیگران آزادی عمل لازم را می‎دهد، گفت: این از خصوصیات بسیار خوب همکاری با آقای ده نمکی است.

رویگری با بیان اینکه کار در مجموعه معراجی‌ها دو ماه به طول انجامید، اظهار کرد: بعد از این مجموعه مشغول دو تله فیلم هستم.

وی از مردم و مخاطبان سریال معراجی‎ها خواست تا این مجموعه را به همان شکلی که هست مشاهده کنند و از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 18085

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18085/مردم-معراجی-ها-همانطور-هست-ببینند-لذت-ببرند-ده-نمکی-آزادی-عمل-بازیگر-می-دهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir