کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل گفت:

تيم هاي بسيج جامعه پزشکان به مناطق محروم اردل اعزام مي شوند

14 مهر 1393 ساعت 10:28

تيم هاي بسیج جامعه پزشکان همزمان با دهه امامت و ولايت به مناطق محروم شهرستان اردل اعزام مي شوند.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري صبح امروز در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي گراميداشت دهه امامت و ولايت بيش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگي، هنري و ورزشي در شهرستان اردل برگزار مي‌شودکه بايد با برنامه‌ريزي مناسب تلاش کنيم برنامه‌هاي دهه امامت و ولايت را در حد شأن و مقام حضرت علي (ع) در اين شهرستان برگزار کنيم .

فرماندار اردل بر ضرورت فرهنگسازي به‌ مناسبت واقعه غدير خم تاکيد کرد و گفت: بايد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي مناسب، مردم و به خصوص نسل جوان را بيشتر با اين واقعه آشنا کنيم.

وي تصريح کرد: برگزاري جشن عيد غدير و عيد قربان، برگزاري عيد ولايت ويژه مددجويان کميته‌ امداد امام خميني (ره)، برگزاري مسابقات ورزشي، فضاسازي تبليغي، راه‌اندازي ايستگاه‌هاي صلواتي، ارائه خدمات رايگان پزشکي و برگزاري نمايشگاه هنري با موضوع غدير از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اجرا در دهه امامت و ولايت در شهرستان اردل است.

نوذري ادامه داد: برگزاري نمايشگاه هنري با موضوع غدير، عيادت از بيماران بستري‌ در بيمارستان، اعزام تيم‌هاي بسيج جامعه پزشکان به مناطق محروم و برگزاري مسابقات هنري و ادبي از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اجرا در دهه امامت و ولايت در شهرستان اردل است.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 18080

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18080/تيم-هاي-بسيج-جامعه-پزشکان-مناطق-محروم-اردل-اعزام-مي-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir