کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت اردل:

روز عرفه روز معرفت و آرامش است/دعاي عرفه باشکوهتر از سالهاي قبل برگزار شود

11 مهر 1393 ساعت 18:20

روز عرفه روز معرفت و آرامش است و انسان بايد در اين روز خود و خداي خودش را بشناسد و از وسوسه هاي شيطاني دور کند تا رستگار شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام سيد مرتضي احمدي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته با دعوت نمازگزاران به تقواي الهي با بيان اينکه تنها راه سعادت و خوشبختي انسان‌ها تقواي الهي است، گفت: مسلمانان بايد به اين نکته توجه داشته باشند که خداوند همواره ناظر بر اعمال و کردار انسان‌ها بوده و اعتقاد به اين امر انسان را از ارتکاب به هر گناهي دور مي‌کند.

احمدي در ادامه افزود: روز عرفه يكي از اعياد بزرگ اسلامي است كه خداوند بندگان را در اين روز به عبادت و طاعت خود فراخوانده است و دعاي عرفه يك دوره عرفان واقعي و حقيقي است.

رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه استان چهار محال و بختياري با تاکيد بر اينکه دعاي پرفيض عرفه بايد نسبت به سالهاي قبل با شکوهتر و بهتر برگزار شود اظهارداشت:روز عرفه روز معرفت و آرامش است و انسان بايد در اين روز خود و خداي خودش را بشناسد و از وسوسه هاي شيطاني دور کند تا رستگار شود.

وي ضمن گراميداشت روز نيروی انتظامي، از زحمات و تلاش شبانه روزي نيروي انتظامي قدرداني و با بيان اينكه امنيت كشور حاصل زحمات پليس انتظامي است افزود:اين عزيزان شبانه روز در تلاش و كوشش بوده تا مردم در امنيت و آسايش زندگي كنند.

احمدي در پايان کمک به مردم مظلوم فلسطين را يک وظيفه ديني دانست و از مردم شهيد پرور شهرستان اردل خواست که حمايت ويژه اي به صندوق هاي کمک به مردم مظلوم فلسطين(غزه)داشته باشند.
انتهاي پيام


کد مطلب: 18062

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18062/روز-عرفه-معرفت-آرامش-دعاي-باشکوهتر-سالهاي-قبل-برگزار-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir