کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان جديد بروجن معرفي شد

11 مهر 1393 ساعت 18:22

آيين توديع ومعارفه دادستان و قضات دادگستري بروجن با حضور مسئولان استاني و شهرستاني در سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامي بروجن برگزار شد.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، فرماندار شهرستان بروجن دراين مراسم با بيان اين که دستگاه قضايي در جهت داد خواهي از مردم زحمت مي کشند اظهار داشت: دستگاه قضايي توانسته است با به کارگيري قضات توانمند با تحصيلات عاليه و مناسب کار را انتخاب کرده و به کار گيري کند.

سيد سيف الله فياضي ضمن تشکر از دستگاه قضايي بروجن در جهت احقاق حقوق مردم گفت: امنيتي که در شهر حاکم است از وجود دستگاه قضايي در شهرستان است.

رئيس دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري هم در اين مراسم با بيان اين که افزون طلبي ها ممکن است باعث تجاوز به حقوق ديگران شود گفت: ستم ميان بندگان خدا که از آن به حق الناس تعبير مي شود ستمي است که خدا آن را مواخذه مي کند.

سيد عبدالله موسوي عدل را به معني قرار دادن هر چيزي جاي خودش بيان کرد و گفت:بايد به گونه اي عمل کنيم که مرتکب ستم نشويم.

دادستان سابق بروجن هم در ارائه گزارشي از عملکرد خود اظهار داشت: سعي ما هموراره بر اين بوده است تاکرامت انساني مردم را رعايت کنيم.

رحيم قاعدي فر با بيان اين که استقلال قضايي را در رسيدگي قضايي مد نظر داريم گفت:فضايي را ايجاد کرده ايم که مردم احساس راحتي کنند.

گفتني است در اين مراسم منصور اماني به عنوان دادستان جديد بروجن معرفي و از زحمات دادستان سابق اين شهرستان رحيم قاعدي فر قدر داني شد.

لازم به ذکر است در اين مراسم علي خسروي دادرس سابق دادگستري بروجن به عنوان رئيس دادگستري شهرستان اردل، محسن الهي نژاد رئيس سابق شعبه ۱۰۱ جزايي بروجن به عنوان رئيس شعبه ۱۰۱ جزايي در اصفهان و عنايت الله محمدي رئيس سابق شعبه ۱۰۱جزايي گندمان به عنوان رئيس ۱۰۱ شعبه جزايي در بروجن معرفي شدند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 18055

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18055/دادستان-جديد-بروجن-معرفي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir