کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس آموزش و پرورش سامان:

زنگ نماز ساعت رسمي تدريس محسوب می‎شود

9 مهر 1393 ساعت 10:57

زنگ نماز نيز جزو ساعات کلاسي دانش آموز خواهد بود و دانش آموز بايد در نماز جماعت نيز همان‌گونه که در کلاس درس حاضرند، حضور پيدا کند.


به گزارش جهانبین‌نیوز به خبرنگار سامان ما، محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه هم‌اکنون از تعداد ۸۰ مدرسه فعال در شهرستان سامان حدود ۲۰ مدرسه طلبه امام جماعت دارند که به صورت چرخشي فعاليت خود را در مدارس آغاز کردند.

دهقاني گفت: با توجه به اين که حوزه پرورشي وزارتخانه آموزش وپرورش يکي از فعاليت هاي شاخص امسال را شعار توسعه و ترويج نماز قرار داده است آموزش و پرورش شهرستان سامان به پيروي از اين دستورالعمل ۲۰ طلبه خواهر و برادر را به صورت چرخشي در برپايي هر چه باشکوه‌تر نماز در مدارس شهرستان سامان مشارکت داده است.

وي، يکي از شاخص‌هاي مهم در ارزيابي عملکرد مديران، نحوه توسعه فرهنگ اقامه نماز جماعت در مدرسه دانست وتشويق فعالان در اين زمينه را از ديگر برنامه‌هاي مدون سال تحصيلي جديد براي مدارس عنوان کرد.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان، توسعه و ترويج فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت را مهمترين حرکت تربيتي خواند که با تلاش مديران و کادر آموزشي و پرورشي در واحدهاي آموزشي به وقوع مي‌پيوندد در نتيجه با عنايت به نقش و تاثير تربيتي فعاليت‌ها و برنامه‌هاي قرآن، نماز و عترت در دانش‌آموزان و اهتمام مقام عالي وزارت مبني بر فرهنگ قرآن، نماز و عترت برخي از برنامه‌ها براي سال تحصيلي جديد تهيه شده‌است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18012

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18012/زنگ-نماز-ساعت-رسمي-تدريس-محسوب-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir