۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۱۷۹۴۴

آغاز ثبت نام هجدهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش

مسئول واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری گفت: ثبت نام اینترنتی هجدهمین دوره آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
آغاز ثبت نام هجدهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری،" فلورا زرفشانی"ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون ادواری آزمونی است که به صورت دوره ای برای تعیین مهارت افرادی که به هر نحو ممکن، مهارتی را کسب کرده اند، براساس استانداردهای مهارتی کار و دانش برگزار می شود که حداقل ۳۲ واحد و حداکثر ۴۴ واحد از دروس برنامه آموزشی مهارتی رشته های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه به متقاضیان پس از قبولی در آزمون های کتبی وعملی گواهی نامه مهارت اعطاء می شود، اضافه کرد: متقاضیان پس از قبولی در آزمون و کسب گواهی نامه مهارت، می توانند برای کسب مدرک دیپلم کار و دانش، دروس عمومی خود را در آموزش و پرورش بگذرانند.

زرفشانی مهلت ثبت نام در این آزمون را تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقمندان و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی به نشانی www.azmoonehonar.ir (دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری) اقدام به ثبت نام کنند.

مسئول واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از متقاضیان درخواست کرد تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در رشته های مختلف مهارتی کار و دانش از جمله گرافیک رایانه، چهره آرایی، چهره سازی، تصویربرداری، عکاسی، طراحی صفحات وب، چاپ و... ، در دو بخش نظری و عملی بطور همزمان با استان های کشور درشهرکرد برگزار ‌می شود.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد آموزش مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خیابان کاشانی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ۳۳۳۴۸۹۰ و ۳۳۳۴۸۹۱داخلی ۲۱۵و ۳۳۳۱۹۵۶تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۳:۵۶

30 Dec 2019