کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي‌فقيه در سپاه ناحیه سامان:

هفته دفاع مقدس نماد ظلم‌ستيزي و ذلت ناپذيري ملت ایران است

3 مهر 1393 ساعت 10:10

ذکر فداکاري و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن وپويايي اسلام و انقلاب اسلامي و بيانگر آمادگي و حفظ قدرت دفاع ملت قهرمان ايران است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت‌الاسلام عباس رضي نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان سامان با تبريک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهدا و ايثارگران به دستاورد هاي دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هنوز بعد از گذشت ۲۵ سال از جنگ تحميلي آثار و دستاوردهاي آن را شاهد هستيم.

حجت‌الاسلام رضي با بيان اينکه يکي از بزرگترين و مهمترين اتفاق هايي که در دفاع مقدس رخ داد تحول انفسي بود تصريح کرد: تحول انفسي در درون رزمندگان ما اتفاق افتاد که اين مهم بايد مبدا ميل خاکي ما هم ملکوتي شود.

وي در جواب به اين که چه وجه تمايزي بين شهدا وديگران است ؟پاسخ داد: هيچ وجه تمايزي وجود ندارد بلکه اين عزيزان تحول انفسي پيدا کردند.

ججت الاسلام رضي گفت: آن عامل تحول انفسي و فضاي معنوي که آنها را به سوي خداوند سوق ميداد ، آيه ۲۰۱ سوره ي اعراف است که مي فرمايد:( إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَواْ إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُواْ فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ )﴿٢٠١)پرهيزگاران هنگامي که گرفتار وسوسه‌هاي شيطان شوند، به ياد (خدا و پاداش و کيفر او) مي‌افتند؛ و (در پرتو ياد او، راه حق را مي‌بينند و) ناگهان بينا مي‌گردند.

وي اظهار کرد: يکي ديگر از دستاوردهاي دفاع مقدس روحيه خودباوري بود که در وجود مردم به وجود آمد که به فرمايش مقام معظم رهبري مادر اوايل جنگ سيم هي خاردار و برخي ابزار جنگ را با چند واسطه به قيمت هاي گزاف از ديگر کشور ها خريداري مي کرديم ولي در حال حاضر آنقدر به خودباوري رسيديم که در مذاکرات هسته اي ۵+۱ايران يک طرف ميز مذاکره و کشور هاي ابر قدرت آن طرف ميز مذاکره کننده نشستند.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه سامان روحيه مقاومت و ايستادگي که در مردم مظلوم فلسطين تجلي پيدا کرده است را يکي ديگر از دستاورد هاي ۸سال دفاع مقدس بيان کرد و گفت: همين روحيه مقاومت و ايستادگي در رزمندگان ما بود که ملت ايران توانست به پيروزي با افتخار دست پيدا کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17860

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17860/هفته-دفاع-مقدس-نماد-ظلم-ستيزي-ذلت-ناپذيري-ملت-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir