کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بیانیه‌ای

دانش‎آموزان شهرستان با دانش‌آموزان غزه همدردی کردند

2 مهر 1393 ساعت 8:01

بسيج دانش آموزي شهرستان بن طي بيانيه اي هفته دفاع مقدس را گرامي داشت ومواضع خود را در برابر رژيم صهيونيست اعلام کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، بسيج دانش آموزي شهرستان بن طي بيانيه اي هفته دفاع مقدس را گرامي داشتند ومواضع خود را در برابر رژيم صهيونيست اعلام کردند که به شرح زير است:

« بِاسمِ رَبِّ الشُّهداءِ وَ الصِّديقين »

وَسَیَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا اَیُّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ (شعرا/۲۲۷)

همه ساله تقارن مبارک زمان بازگشايي مدارس و آغازسال تحصيلي با هفته دفاع مقدس ياد آور رشادت هاي رزمندگان وايثارگران به ويژه ۳۹نفر شهيد والا مقام دانش آموزشهرستان بن مي باشدکه اتفاقي مهم و فرصتي ارزشمند است تانسل نوپاي انقلاب با طريق و سيره شهدا بيشتر ازپيش آشنا گردند.

دانش آموزان بسيجي شهرستان بن بار ديگر پاي درسنگر علم ودانش گذاشته تاچون کوه هاي استوار بختياري با تجهيز خود به سلاح دانش در کنار ايمان وعمل صالح، کشور را تا افق ها يپيشرفت وتعالي رهنمون سازند.

اخيرا شاهد فجايع بزرگ بشري درسايه اي از سکوت و حمايت مستکبران جهان خوار در خصوص مردم ستمديده و مظلوم فلسطين به ويژه غَزّه بوده ايم که نتيجه اين اعمال و رفتار مُدعيان حقوق بشر و دولت هاي عربي-غربي، به خاک و خون کشيده شدن صدها کودک ونوجوان دانش آموز و تخريب مدارس غَزّه بوده است.

بمباران مدارسي که پناه کودکان و والدين بي دفاع شان بود، ننگي ابدي براي رژيم کودک‌کُش صهيونيستي خواهد بود که هيچ گاه از ياد و خاطر آزرده ملل آزاده جهان پاک نخواهد شد.

دانش آموزان بسيجي شهرستان بن ضمن لبيک به نداي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) سال تحصيلي پيش رو را با ياد و نام دانش آموزان مظلوم ومعصوم غَزّه آغاز خواهند کرد.

دانش آموزاني که عده زيادي از آن ها بي‌گناه کشته و مجروح شده و آن هايي که سالم مانده اند مدرسه اي براي تحصيل ندارند، زيرا رژيم اشغال گر و کودک کُش صهيونيستي اکثر مدارس غزه را بمباران و تخريب نموده است تا جايي که هِلهِله کنان در پوست خود نمي گنجد .

دانش آموزان بسيجي شهرستان بن بابصيرتي وِلايي، هم نوا و هم گام با ساير دانش آموزان استان و ميهن اسلامي ازتمامي اصحاب قلم، هنر، رسانه خالصانه و عاجزانه درخواست دارند تا با بهره گيري ازتمامي امکانات و فرصت هاي در اختيار، اجازه ندهند باگذشت زمان، رژيم کودک کُش صهيونيستي ازمجازات رهايي يابد و به هرنحو ممکن اوج جنايات و وحشيگري اين رژيم رابه گوش کَر شده ي جهانيان برسانند.

دانش آموزان بسيجي شهرستان بن هم گام باتمام دانش آموزان ايران اسلامي ضمن محکوم نمودن جنايات رژيم خون ريز و کودک کُش صهيونيستي با تمام وجود فرياد برآورده وهم دلي وهمبستگي خود را با مرد ممظلوم وستمديده غَزّه، بويژه دانش آموزان آن سرزمين اعلام نموده و مواضع خود را به اين شرح اعلام مي دارد :

۱- جنايات وحشيانه سربازان اسرائيلي در به خاک وخون کشاندن تعداد زيادي از زنان وکودکان بي دفاع به شکل کاملا بي رحمانه لَکه ي ننگ بزرگي بر دامان ننگين ايادي استکبار ومُنادي زور و تزوير مي باشد. اين حرکت که همزمان با ماه مبارک رمضان و روزه داري مردم انجام شد اوج مظلوميت ملتي است که ساليان دراز براي استقلال و آزادي سرزمين خود خون داده و فرياد زده اند .

۲- قريب به دو هزار شهيد وده هزار مجروح حاصل اين تجاوز و کشتار کودکان معصوم در مدارس، بيمارستان ها و اماکن عمومي، نماد موضع حقوق بشر آمريکايي و مُناديان جيره خوار آنان مي باشد.

۳- حمايت از صهيونيسم وحشي توسط کشورهاي زورگوي غربي نشان دهنده خوي استکباري و ضدانساني مسئولان دولتي اين کشورهاست که بايد هر چه سريع‌تر با اتحاد همه کشورهاي اسلامي و  فشار همه جانبه ملتهاي آزاده جهان اوج وحشيگري رژيم غاصب و منحوس صهيونيستي به گوش کَر شده جهانيان برسد .

۴- سران کشورهاي غربي مدعي حقوق بشر بايد نسبت به اعلام موضع آشکار خود عليه اين کشتار و جنايت اقدام نمايند.

۵- صبر دانش آموزان بسيجي لبريز گشته و ديگر به تظاهرات و بيانيه قانع نبوده و اقدام عملي سريع و قاطع را براي نابودي صهيونيسم خون ريز خواستارند .

۶- دولت و مردم جمهوري اسلامي ايران تمام تلاش خود را جهت کمک رساني و امداد به مردم مظلوم غزه به کاربندند و همچنين مسئولين نظام درسطح بين‌الملل باید يپلماسي پويا تمام تلاش خود را جهت ياري رساندن به مظلومان غزه به کار گيرند .

به اميد ظهور دولت موعود ورهايي ملل مستضعف وستم کشيده عالَم به ويژه مردم مظلوم وبي دفاع غزه وآزادي قدس عزيز

« نصرمن الله و فتح قريب »
حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي ثارا... شهرستان بن


کد مطلب: 17825

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17825/دانش-آموزان-شهرستان-دانش-آموزان-غزه-همدردی-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir