:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - توليد علم متعهدانه مهمترین رسالت دانش‎آموزان است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توليد علم متعهدانه مهمترین رسالت دانش‎آموزان است

2 مهر 1393 ساعت 7:56

يک کارشناس ارشد حوزه علميه وظيفه امروز دانش‌آموزان و دانشجويان را جهاد علمي و توليد علم متعهدانه دانست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر آمنه احمدي در جمع دانش‎آموزان دبيرستان غيرانتفاعي مهرآئين شهرکرد به تشريح رسالت دانش آموزان بعد از دوران دفاع مقدس و مقطع کنوني پرداخت.

احمدي با اشاره به خاطراتي از شهيد خدابخش لطفي گفت: وصيت اين شهيد و همه شهيدان حفظ سنگر مدرسه با سلاح قلم و تعليم و تربيت و حفظ بيت المال و پرهيز از اسراف است.

وي با اشاره به زندگي شهيد عليرضا موحد دانش به عنوان يک فرد فرهيخته علمي و نفر اول کنکور پزشکي که بعد از رها کردن دانشگاه و حضور در جبهه گفت امروز وظيفه امروز ما جهاد است و بايد در اين صحنه حضور داشته باشيم.

این استاد حوزه علمیه، وظيفه امروز دانش آموزان را جهاد علمي و توليد دانش عنوان کرد و بيان داشت: البته توليد علم به تنهايي کارآمد نبوده و نياز به تعهدي دارد که اين تعهد ميثاق با شهدا و پاسداري از ارزش هايي است که ايشان با خون خود در اين نظام نهادينه کردند.

وي تصريح کرد: برکت علمي با تقيد و تعهد به دست مي آيد که امروز با شناخت وظيفه مسلماني خود در کنار سنگر علمي مي توانيم در آينده يک عالم متعهد و کارآمد براي جامعه در رشته هاي مختلف باشيم.

اين کارشناس حوزوي با اشاره به آيه اي از سوره فاطر که همه عزت در نزد خداست بيان داشت: شهدا ثابت کردند که با تعهد داشتن و ارتباط با خدا مي توان عزتمندانه زندگي کرد و به مقصود و هدف رسيد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17822

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17822/توليد-علم-متعهدانه-مهمترین-رسالت-دانش-آموزان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir