کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانیان و طلاب، در هشت سال دفاع مقدس، شرف جهاد را با فضیلت علم به هم آمیختند

بسیج نیوز , 23 شهريور 1393 ساعت 13:51

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) با تشریح نقش روحانیت در دفاع مقدس، گفت: روحانیان و طلاب، در هشت سال دفاع مقدس، شرف جهاد را با فضیلت علم به هم آمیختند.


به گزارش جهانبین نیوز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به تشریح حضور پررنگ روحانیان در جبهه های نبرد حق علیه باطل، پرداخت و افزود: روحانیان وطلاب، دوشادوش مردم در هشت سال دفاع مقدس، حضور پررنگ داشتند.

حجت‌الاسلام کریم سرافراز ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس، مظهر دفاع مشروع ملت مسلمان ایران در مقابل زورگویی قدرت‌های استکباری دنیا بود.

وی افزود: دشمنان خارجی و منافقان داخلی برای ناامید ساختن مردم در دفاع از میهن اسلامى، تمام توان خود را به کار گرفتند و با استفاده از تمام رسانه‌های تبلیغاتی استکبار و دست در دست آنان، به مقابله با ملت مظلوم ایران پرداختند؛ اما آنها از قدرت بی‌نظیر ایمان مردم و وحدت کلمه آنان پیرامون کلمه حق غافل بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) اظهار داشت: بزرگان دین با حضور به موقع در صحنه و دادن پیام به مردم، مبنی بر اینکه دفاع از حریم و ناموس کشور اسلامی و جهاد در مقابل متجاوز، لازم و واجب است، نقش بزرگی در این راه ایفا کردند. مراجع عظام تقلید با سخنان و رهنمودهای خود، مشروعیت این دفاع را تأکید کرده، حضور گسترده و مستمر مردم را در جبهه‌های نبرد رقم زدند.

روحانیان؛ دوشادوش مردم حاضر در جبهه ها

سرافراز تصریح کرد: شوق جهاد و قرار گرفتن در شمار مجاهدان راه خدا و کسب رضایت حق در سایه ‌ادای تکلیف، در وجود آحاد رزمندگان به‌ویژه روحانیان که دوشادوش بسیج مردمی، سپاه انقلابی و ارتش مکتبی در خطوط مقدم حاضر می‌شدند، موج می‌زد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17615

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17615/روحانیان-طلاب-هشت-سال-دفاع-مقدس-شرف-جهاد-فضیلت-علم-هم-آمیختند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir