کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست مركز مديريت حوادث استان خبر داد

آمادگی 25 پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری

23 شهريور 1393 ساعت 10:37

همزمان با آغاز موج سوم سفرها، هشت پايگاه اورژانس ۱۱۵ شهري و ۲۵ پايگاه اورژانس بين جاده‌اي براي خدمت‌‌رساني به مسافران در اين استان فعال شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، دكتر فرامرز شاهين، سرپرست مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي چهارمحال و بختياري گفت: هماهنگي لازم با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد براي آمادگي مراكز درماني و پذيرش اورژانسي بيماران و استقرار آمبولانس‌هاي اورژانس پيش بيمارستاني در حاشيه جاده‌ها در راستاي ارائه خدمات بهينه امداد تابستاني انجام شده است.

به گفته وي، هم اكنون ۱۸۶ نيروي متخصص در اين پايگاه ها آماده خدمات‌رساني به مردم استان و مسافران هستند.

شاهين تصریح کرد: با توجه به كوهستاني بودن منطقه به منظور خدمات رساني به موقع به مصدومين در حوادث جاده اي، پايگاه هاي اورژانس ۱۱۵ به فاصله هاي ۲۰ تا ۲۵ كيلومتر از يك ديگر واقع شده اند.

سرپرست مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي چهارمحال و بختياري افزود: مردم با تماس با شماره تلفن ۱۱۵ مي‌توانند از خدمات اورژانسي به صورت رايگان و در كم‌ترين زمان ممكن بهره مند شوند.

وي، از انجام پنج هزار و ۸۸۴ ماموريت طي سه ماهه خرداد، تير و مردادماه در استان خبر داد و افزود: از اين تعداد ماموريت يك هزار و ۵۱۲ ماموريت تصادفي و ۴ هزار و ۳۷۲ ماموريت غيرتصادفي بوده است.

سرپرست مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان در پايان خاطرنشان كرد: مسافران با رعايت قوانين و مقرارت در حين رانندگي و توجه به علائم هشدار دهنده مثي توانند از بروز حوادث ناگوار در مدت سفر جلوگيري كنند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17604

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17604/آمادگی-25-پایگاه-اورژانس-بین-جاده-ای-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir