کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان:

خيانت در بيت‌المال خيانت به انقلاب است

22 شهريور 1393 ساعت 13:59

خيانت در بيت‌المال و کم کاري در پستي که فرد خدمت مي کند خيانت به انقلاب و خون شهدا و همه ملت ايران است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان در کارگاه توجيهي پيشگيري از جرائم و تخلفات مالي ناحيه مقاومت شهرستان شهرکرد با اشاره به روايتي از امام علي(ع) خطاب به مالک اشتر و کارگزاران که قلم هايتان را ريز بتراشيد و بين سطرهايي که مي نويسيد فاصله را کم کنيد و از گزافه گويي بپرهيزيد بر پرهيز از زياده روي و اسراف در بيت المال تاکيد کرد.

پورخاقان بيان داشت: سپاه پاسداران امروز تحت فرماندهي مقام معظم رهبري مثل خورشيد مي‌درخشد و بايد از امانتي که دستاورد امام(ره) و شهيدان و جانبازان انقلاب اسلامي است حفاظت و پاسداري کند.

وي با اشاره به آياتي از قرآن تصريح کرد: بايد از خطوات شيطان اجتناب کرد چرا که شيطان گام به گام بر روي انسان تاثير مي گذارد و او را مي فريبد.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري افزود: هيچ کس از ابتدا به دنبال تحصيل مال نامشروع و حرام و خيانت به بيت‌المال نيست و هيچ گاه نبايد خود را از وسوسه هاي شيطان در امان ديد.

پورخاقان گفت: در ابتداي امر شيطان عمل را در مقابل چشم انسان زيبا نشان مي دهد در صورتي که اين عمل عين خيانت است.

وی، خيانت در اموال بيت‌المال و کم کاري در پستي که فرد خدمت مي کند را خيانت به انقلاب و خون شهدا و همه ملت ايران دانست.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان بيان داشت: متاسفانه بسياري از جرائم مالي و اقتصادي در عناوين مختلف از روي سهل انگاري و يا عمد در شکل ها و اسامي جديد رخ مي دهد همانطور که روايت هم داريم که در آخرالزمان رشوه نام هديه به خود مي گيرد.

وي در پايان با اشاره به موادي از قانون جرائم نيروهاي مسلح در خصوص برخي از اين قوانين و جرايم مبتلا به توضيحاتي را بيان کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17590

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17590/خيانت-بيت-المال-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir