کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد کشور خبر داد:

مرواريد خليج فارس بر روي پرده‌ سينماهای کشور

22 شهريور 1393 ساعت 10:12

مرواريد خليج فارس يکي از آثار ارزشمند در ترويج فرهنگ ايثار وشهادت است که باهمکاري رسانه ملي در دست تکميل است و به زودي در سينماهای کشور اکران می‎شود.


به گزارش جهانبین نیوز، احمد مازني معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور در بازديد از کانون فرهنگي گلزار شهداي شهر بن در گفت وگو با زنگ خبر گفت: استفاده از ظرفيت هاي رسانه ملي يکي از راهکار هاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.

وي با اشاره به تعاملات سازنده و مفيدي که با رسانه ملي خصوصا شبکه يک صورت گرفته است گفت: مرراوريد خليج فارس يکي از آثار اين حوزه می باشد که در دست تکمیل است.

مازني، حمايت از تاليف و انتشار کتاب هاي شهدا را از وظايف اين حوزه برشمرد و تصريح کرد: بنياد شهيد تلاش مي کند کتب هايی که با اسناد ارائه مي‎شوند را جمع آوري و نشر دهد تا منبعي براي محققان و نويسندگان ايجاد شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور ، کتاب فرهنگ اعلام را يکي از برجسته ترين اثر دراين حوزه دانست و گفت: اين کتاب در ۱۵ استان منتشر شده و به مرور زمان در ساير استان هاي کشور نيز منتشر خواهد شد.

مازنی، برپايي يادواره ها وکنگره ها را از ديگر برنامه هاي اين سازمان عنوان کرد و افزود: همان طور که امام راحل (ره) فرمودند: " ماهرچه داريم از محرم و صفر است" يادواره ها نيز به نوعي در امتداد عاشوراي امام حسين(ع) است.

وی تصریح کرد: مراکز فرهنگي گلزار شهدا و حسينه هاي ساخته شده توسط خانواده هاي شهدا از مراکز مهم در ترويج اين فرهنگ است.

مازنی افزود: نهادينه کردن فرهنگ ايثار وشهادت نيازمند همکاري همه ارگان ها و سازمان هاي دولتي است.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17575

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17575/مرواريد-خليج-فارس-روي-پرده-سينماهای-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir