کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسيج اساتيد استان:

موقعیت های ویژه مکانی و زمانی کشور درست شناخته شوند

16 شهريور 1393 ساعت 11:04

ما در ميان دو زمان هستيم دو زمان که دو واقعه مهم در آن جای دارد، ميان انقلاب اسلامي ايران و ظهور حضرت حجت (عج) بنابراين بايد قدر دانست و جايگاه و مسئوليت خود را شناخت.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر دکتر احمد رضا بسيج در همايش استاني هاديان و نخبگان سياسي بيان داشت: امروز ما دو سپاس ويژه و حمد مخصوص در پيشگاه خداوند منان بايد انجام دهيم يکي به خاطر مسلمان ايراني بودن يعني حمد و سپاس به خاطر مکاني که در آن زندگي مي­ کنيم دوم به خاطر ويژگي زمانه اي که درآن زندگي مي­ کنيم.

وي افزود: ما در ميان دو زمان هستيم دو زمان که دو واقعه مهم در آن جای دارد، ميان انقلاب اسلامي ايران و ظهور حضرت حجت (عج) بنابراين بايد قدر دانست و جايگاه و مسئوليت خود را شناخت.

بسيج با اشاره به توصیه آيه ۱۴ سوره صف برای یاری دین خدا گفت: در ترجمه این آیه آمده است که اي کساني که ايمان آورده ايد! ياوران خدا باشيد همان گونه که عيسي بن مريم به حواريون گفت: «چه کساني در راه خدا ياوران من هستند؟!» حواريون گفتند: «ما ياوران خدائيم» در اين هنگام گروهي از بني اسرائيل ايمان آوردند و گروهي کافر شدند ما کساني را که ايمان آورده بودند در برابر دشمنانشان تأييد کرديم و سرانجام بر آنان پيروز شدند.

وي هاديان و نخبگان سياسي را مصداق انصار الله دانست و تاکيد کرد: اين قشر براي بهر­ه­ مندي از اين نعمت و فضيلت بايستي بصيرت، زمان­شناسي و ولايت شناسي خود را بالا ببرند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17469

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17469/موقعیت-های-ویژه-مکانی-زمانی-کشور-درست-شناخته-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir