کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

106 تعاونی جدید در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

15 شهريور 1393 ساعت 9:00

از ابندای امسال تاکنون 106 تعاونی در استان تشکیل شده که این تعداد شش درصد تعانی‌‌های کشور را شامل می‎شود.


به گزارش جهانبین نیوز، داود شیوندی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته تعاون اظهار کرد: روزهای هفته تعاون با عنوان "تعاون و کشاورزی" ، "تعاون، صنعت و معدن" ، "تعاون و خدمات" ، "تعاون و رفاه اجتماعی" ، "تعاون، نهادی‌های مالی، سرمایه و بازار"، "تعاون و توسعه اجتماعی" و "تعاون و رشد اقتصادی" نامگذاری شده است.

وی افزود: سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید از کارخانه‎ها، واحدهای تولیدی و خدماتی، اجرای مسابات قرآنی و فرهنگی و تجلیل از تعاونی‌های برتر از مهمترین برنامه‌های هفته در تعاون استان است.

شیونی، تعداد تعاونی‌های به ثبت رسیده در استان را 3 هزار و 800 تعاونی برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 106 تعاونی در استان تشکیل شده که شش درصد تعاونی‌های کل کشور را شامل می‎شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 51 شرکت تعاونی در هفته تعاون خبر داد و افزود: این تعاونی‌ها در شهرهای شهرکرد، فارسان، لردگان، بروجن، اردل و کیار است.

شیوندی تصریح کرد: با افتتاح این تعاونی‎ها برای 250 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‎شود.

وی با بیان اینکه استان توانست امسال در بخش تشکیل تعاونی‌ها رتبه چهارم کشور را کسب کند، اظهار کرد: تاکنون 57 دوره تخصصی آموزشی برای تعاونی‎ها استان تشکیل داده شده است.

شیوندی با بیان اینکه 420 تعاونی زنان در استان فعال است، خاطرنشان کرد: امسال 12 میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 17444

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17444/106-تعاونی-جدید-چهارمحال-بختیاری-تشکیل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir