کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بروجن:

قيام 17شهريور يکي از روزهاي منحصر به فرد انقلاب است

15 شهريور 1393 ساعت 8:42

ترديد و تزلزل رژيم ستم شاهي در رويارويي با ملت، تزلزل ارتش، عميق تر شدن شکاف بين مردم با رژيم پهلوي و تشديد سردرگمي آمريکا از پيامدهاي قيام ۱۷ شهريور است.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن به خصوصيات بارز امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: يکي از فصل هاي نوراني و پر جاذبه آن حضرت نشست علمي و مناظره اش با دشمنان غير مسلمان بود.

وي با بيان اين که امام رضا (ع) در مناظرات به مخالفان خود آزادي کامل مي داد گفت:رعايت انصاف،سعه صدر، استفاده از مقبولات طرف مقابل، استفاده ازشيوه جدال حسن و احتجاج با زبان طرف مقابل از اصولي بود که اين امام در مناظرات خود رعايت مي کرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص کرسي هاي آزاد اندشي اشاره کرد و گفت:امام خامنه اي بارها تاکيد کردند که دانشمندان و اساتيد کرسي هاي آزاد انديشي را بر پا کنند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن به قيام ۱۷ شهريور و کشتار مردم بي دفاع به دست ماموران ستمشاهي پهلوي در ميدان ژاله اشاره کرد و گفت: اين روز در تاريخ يکي از روزهاي منحصر به فرد انقلاب است.

حسين نژاديان ترديد وتزلزل رژيم ستم شاهي در رويارويي با ملت، تزلزل ارتش، عميق تر شدن شکاف بين مردم با رژيم پهلوي و تشديد سردرگمي آمريکا را از پيامدهاي قيام ۱۷ شهريور عنوان کرد.

وي تاکيد کرد: اگر آمريکا و اسرائيل سرزمين اسلام و مسلمين را پس ندهند با دادن اولتيماتوم مستقيم و قدرت هرچه تمام تر حمله خواهيم کرد.

حسين نژاديان با ابراز تاسف از اين که سنگر دشمنان قسم خورده ما (ماهواره) بر بالاي پشت بام ها قرار گرفته است تصريح کرد: اين خطر پنهان و خاموش بسيار فساد برانگيز است که جادارد مسئولين نسبت به جمع آوري آن اقدام کنند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17429

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17429/قيام-17شهريور-يکي-روزهاي-منحصر-فرد-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir