کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

کرامت ویژگی است که انسان را سزاوار عفو و رحمت الهي می کند

16 شهريور 1393 ساعت 13:54

کرامت انساني ويژگي است که بايد بسيار بر آن اهتمام داشت و در رشد و پرورش آن بسيار کوشيد، با اين موهبت الهي است که انسان سزاوار عفو و رحمت الهي قرار مي‌گيرد و مي‌تواند به قرب الهي اميدوار باشد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام چراغي صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اينکه دهه اول پربرکت ذي‌القعده که "دهه کرامت" نام گذاري شده است با ولادت با سعادت کريمه اهل بيت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا ولادت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) ادامه مي‌يابد، با تبريک اين دهه اظهار کرد: اين نامگذاري بيشتر به دليل کرامات اين دو معصوم اهل بيت (ع) بوده و منظور از کرامت، معجزات و سيره زندگي مطلوب است که از اين بزرگواران نقل و مشاهده شده است.

چراغي تصريح کرد: کرامت انساني ويژگي است که بايد بسيار بر آن اهتمام داشت و در رشد و پرورش آن بسيار کوشيد، با اين موهبت الهي است که انسان سزاوار عفو و رحمت الهي قرار مي‌گيرد و مي‌تواند به قرب الهي اميدوار باشد.

وي در پايان تاکيد کرد: ما بايد در اين برهه و شرايط زماني خود را با امامان بزرگوارمان بيشتر آشنا کرده و شناخت خود را نسبت به آنان بالا ببريم و اين شهادت‌ها و ولادت‌ها، زمينه‌اي براي شناخت هرچه بيشتر از امامان بزرگوار است.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17425

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17425/کرامت-ویژگی-انسان-سزاوار-عفو-رحمت-الهي-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir