کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

کم‌رنگ شدن ارزش‌هاي دفاع مقدس آفت جامعه امروز/ مذاکره با آمریکا نقطه رهایی از مشکلات اقتصادی نیست

13 شهريور 1393 ساعت 9:08

برخی افراد تصورمي کنند مذاکره با آمريکا نقطه رهايي از مشکلات اقتصادي است در صورتي که حفظ ارزش هاي دوران دفاع مقدس راهي براي رفع اين مشکلات است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت‌الاسلام غضنفری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بن گفت: جنگ ايران و عراق جنگ دو کشور نبود و بسياري از کارشناسان دنيا از نحو مقاومت ايران در اين هشت سال تعجب کردند.

غضنفري افزود: بلوک غرب به سرکرده آمريکا و بلوک شرق به سرکردگي شوروي ها متحداني بودند که درجنگ ايران و عراق صدام را حمايت مي کردند اما پيروز ميدان با اين همه فشار ايران بود.

وي تصريح کرد: جنگ ايران و عراق جنگ دو کشور نبود بلکه ابرقدرت هاي دنيا در برابر ايران ايستاده بودند.

امام جمعه بن گفت: دشمنان ما در آن زمان از توپ و تانک هاي ايران ضربه نخوردند بلکه فرهنگ ايثار، توکل بر خدا و اطاعت مطلق از ولايت فقيه سبب شکست آنان شد.

غضنفري تاکيد کرد: توانايي اسرائيل در جنگ ها با وجود داشتن ارتش هاي مجهز دنيا به بيش از۵۰ روز نمي رسد حتي اگر در مقابل آن ها مردمي بي دفاع و مظلوم همانند مردم غزه باشد.

وی، کم رنگ شدن ارزش هاي دوران دفاع مقدس را يک آسيب جدي دانست و تصريح کرد: برخی افراد تصورمي کنند مذاکره با آمريکا نقطه رهايي ازمشکلات اقتصادي و فرهنگي است ؛در صورتي که حفظ ارزش هاي دوران دفاع مقدس راهي براي رهايي از اين مشکلات است.

غضنفری گفت: اگر ما بخواهيم در جبهه هاي فرهنگي، اقتصادي پيروز ميدان باشيم بايد رمز پيروزي عمليات هاي هشت سال دفاع مقدس را در اين جبهه ها به کار ببريم.

امام جمعه بن تصريح کرد: رمز پيروزي در آن زمان ويژگي هاي منحصر به فرد رزمندگان بود که امروز بايد الگوي ما قرار بگيرد.

وي اظهار داشت: توکل برخدا، توسل به اهل بيت(ع) و اطاعت مطلق از ولايت فقيه ازعوامل پيروزي هشت سال دفاع مقدس است.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17416

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17416/کم-رنگ-شدن-ارزش-هاي-دفاع-مقدس-آفت-جامعه-امروز-مذاکره-آمریکا-نقطه-رهایی-مشکلات-اقتصادی-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir