۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۷۴۰۷
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد/

شعار کاهش رشد جمعیت بر روی محصولات پنبه‌ریز

یکی از کارخانه‌های کشور بدون در نظر گفتن خطر کاهش رشد جمعیت، شعار کاهش رشد جمعیت را بر روی کالاهای خود درج می کند.
شعار کاهش رشد جمعیت بر روی محصولات پنبه‌ریز
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، چند سالی است که کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور، تمامی دستگاه‌های اجرای و قانون گذاری را بر آن داشته که تا با اعمال یک برنامه جامع جلوی کاهش رشد جمعیت را در کشور بگیرند.

تبلیغات گسترده و به جا، مهمترین راهکار جهت افزایش جمعیت در کشور است این در حالی است در یک برهه از زمان با تبلیغات گسترده و نابجا باعث شد تا رشد جمعیت در کشور کاهش یابد.

"فرزند کمتر زندگی بهتر " یکی از شعارهای تاثیر گذار در کاهش رشد جمعیت بود که در یک برهه از زمان جهت کاهش نرخ باروری بر روی بسیاری از کالاهای نقش بسته بود.

در چند سال اخیر که تمامی دستگاه‌های عزم خود را جمع کرده تا بتواند با معضل کاهش رشد جمعیت مبارزه کنند برخی از کارخانجات کشور همانند شرکت تولید کننده محصولات پنبه ریز با شعار "فرزند کمتر زندگی بهتر" بر روی محصولات خود همچنان خواهان کاهش رشد جمعیت هستند.

بر روی برخی از کالاهای پرمصرف بالاخص کالاهای که بیشتر مادران برای کودکان خود استفاده می‌کنند شعار کاهش رشد جمعیت را می توان پیدا کرد.

با وجود بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص رشد جمعیت باز شاهد کم کاری برخی از ارگان ها در قبال عدم بررسی تبلیغات بر روی کالاها هستیم.

شایان ذکر است که نرخ رشد جمعیت در برخی از مناطق سنی ۷ درصد عنوان شده این در حالی است که در مناطق شیعی بین ۱  تا ۳.۱ درصد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ارمان
با عرض سلام و خسته نباشید
این شعار فقط رو پنبه ریز نیست رو برخی غذاها هم هست لطفا پیگیری کنید ممنون میشم واقعا کی مسئوله این نوشته ها است

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۷:۴۲

30 Dec 2019