کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس تبليغات اسلامي اردل:

ماهواره بستر فساد در خانواده‌هاست

12 شهريور 1393 ساعت 11:31

ماهواره بستر فساد خانواده هاست زيرا برنامه‌هاي مديريت شده دشمنان در ماهواره، نابودي بنيان خانواده‌ها و اعتقادات ديني ملت‌ها را مورد هدف قرار داده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام سيد حسن چراغي در جلسه آسيب شناسي ماهواره که در روستاي سرمور از توابع بخش مرکزي شهرستان اردل برگزار شد اظهارداشت: صهيونيسم بين‌الملل و استکبار جهاني از تکنولوژي‌هاي ارتباطي همچون اينترنت و ماهواره به‌عنوان يک سلاح مخرب فرهنگي استفاده مي‌کنند، به‌طوري‌که به وسيله ماهواره، هويت و فرهنگ اسلامي جامعه را هدف قرار داده‌اند.

چراغي به جنگ رسانه اي دشمن عليه ملت ايران اشاره و تصريح کرد: امروزه جنگ دشمن با ما جنگ رسانه اي و ماهواره اي است در حوزه جنگ نرم از هنر و رسانه براي به انحراف کشاندن و انحطاط جامعه استفاده کرده است.

وي با بيان اين نکته که دشمن برنامه ريزي وسيع در خصوص برنامه هاي ماهواره اي کرده است افزود: دشمن در همه ابعاد خانوادگي، مذهبي و اعتقادي و براي همه اقشار از جوان و نوجوان تا سالمند و حتي خزدسالان ما نيز برنامه ريزي کرده و اين اقشار را هدف تهاجمات خود قرار داده است.

چراغي تصريح کرد: خانواده با تدبير و آينده‌نگر خانواده‌اي است که آينده فرزندان خود را در سراشيبي سقوط قرار ندهد.

وي همچنين گفت: برنامه‌هاي مديريت شده دشمنان در ماهواره، نابودي بنيان خانواده‌ها و اعتقادات ديني ملت‌ها را مورد هدف قرار داده و از آن به نفع خود بهره‌برداري مي‌کند.

چراغي در پايان گفت: مردم ما بايد هوشيار باشند و فريب برنامه‌هاي توخالي دشمن را نخورند زيرا که ملت ما ملتي ولايتمدار است.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17354

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17354/ماهواره-بستر-فساد-خانواده-هاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir