کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اکبریان فرماندار بن:

سياه‌نمايي از فعاليت دولت‌هاي گذشته کار شايسته‌اي نيست

2 شهريور 1393 ساعت 13:22

دولت هاي گذشته بدون شک اقدامات مثبت بسياري داشتنه اند و اين منصفانه نيست که بگوييم هر آنجه در دولت هاي گذشته صورت گرفته منفي بوده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در مراسم گلباران شهداي شهر بن در اولين روز از هفته دولت گفت: شهيدان رجايي و باهنر الگو هاي ارزشمندي هستند که به لحاظ اعتقادات ارزشمندي که در روش وسيره زندگي‌شان بود در اذهان مردم ماندگار شدند.

کمال اکبريان ضمن گراميداشت هفته دولت تصريح کرد: دولت مردان و کارمنداني که دراين عرصه فعاليت مي کنند اگر بتوانند الگوي صحيحي از اين دو شهيد بزرگوار داشته باشند؛ قطعا مي تواند عملکرد مفيدي خدمت نظام جمهوري اسلامي ارائه دهند.

اکبريان افزود: بالا بردن آگاهي و دانش يکي از ملاک هايي است که همه کارمندان دولت بايد بدان توجه ويژه داشته باشند و در دنيايي که به سرعت در حال پيشرفت بتواند خود را با شرايط روز تطبيق دهد.

فرماندار بن افزود: تکريم ارباب رجوع از وظايف اصلي کارمندان محسوب مي شود و بايد تا جايي که مي شود کار مراجعان را در چارچوب قوانين انجام داد و اگر خارج از چارچوبه قانون است با احترام با مراجعان برخورد کرد.

اکبريان اظهار کرد: دولت هاي گذشته بدون شک اقدامات مثبت بسياري داشتنه اند و اين منصفانه نيست که بگوئيم هر آنچه در دولت هاي گذشته صورت گرفته منفي بوده است.

وی افزود: نقد منصفانه و دلسوزانه مفيد است و بايد صورت پذيرد اما تخريب تنها به بدنه نظام اسلامي ضربه مي زند و اين اصل درستي نيست زيرا که هر دولتي که روي کار مي آيد در چارچوب نظام قدم بر مي دارد.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17155

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17155/سياه-نمايي-فعاليت-دولت-هاي-گذشته-کار-شايسته-اي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir