کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه فارسان:

استیضاح وزیر علوم به دلیل نگرانی از میدان دار شدن اصحاب فتنه بود

1 شهريور 1393 ساعت 13:23

استیضاح هر وزیری حق نظارتی نمایندگان مردم در مجلس است و قانع کردن نمایندگان هم توسط وزیر مربوطه حق قانونی وزیر است ولی آنچه که عصاره اعتراض نمایندگان بود همین نگرانی از میدان دار شدن اصحاب فتنه و نیز نگرانی از کند شدن حرکت علمی کشور بود.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده با اشاره به هفته دولت و تشکر از دولتهای گذشته تاکنون افزود: اگر چه تمامی دولت ها از گذشته تاکنون زحمات فراوانی در جهت خدمت رسانی به مردم و پیشرفت کشور متحمل شدند و هر کدام جایگاه کشور را از گذشته به جایگاهی بالاتر رسانده اند اما تا رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی راههای طی نشده زیادی مانده است.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن شاخصه های دولت مطلوب اسلامی با استفاده از رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری همچون عدالت طلبی و خدمت خالصانه به مردم و برنامه های اعتقادی، اخلاقی، اقتصادی و مبارزه جدی با فساد و اصرار برقانون گرایی با استفاده از تمامی ظرفیتها و امکانات داخلی و نظریه کارشناسان در تمامی ابعاد با اولویت قرار دادن مسایل اقتصادی و پیشرفت علمی دولتمردان به اهداف والای انقلاب جامعه عمل بپوشانند.

خطیب جمعه فارسان در ادامه با اشاره به روز صنعت دفاعی کشور گفت: نقش وزارت دفاع کشور در تحکیم اقتدار ملی و دفاعی و مقابله با توطئه ها و تحریم های دشمنان نقش مهم و منحصر به فردی بوده که وضعیت صنعت دفاعی کشور را که در زمان جنگ تحمیلی نیاز به سیم خاردار و فشنگ های معمولی بود را هم اکنون به جایی رسیده که با قدرتهای بزرگ جهانی در حال رقابت است. تمامی قدرتمندان زور گو را به وحشت انداخته و از طرفی اسلحه و پشتوانه ای برای محرومین و آزادی خواهان جهان شده است و این اقدام قابل تقدیر است که همه مرهون مدیریت فرماندهی کل قوا و ولایت فقیه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: استیضاح هر وزیری حق نظارتی نمایندگان مردم در مجلس است و قانع کردن نمایندگان هم توسط وزیر مربوطه حق قانونی وزیر است ولی آنچه که عصاره اعتراض نمایندگان بود همین نگرانی از میدان دار شدن اصحاب فتنه و نیز نگرانی از کند شدن حرکت علمی کشور بود که هم دولت مردان و هم وزیر آینده علوم آن را نصیب العین برنامه های خود قرار دهند که دیگر چنین نگرانی هایی مطرح نشود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17119

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17119/استیضاح-وزیر-علوم-دلیل-نگرانی-میدان-دار-شدن-اصحاب-فتنه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir