کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

خيانت، بي وفايي و دوگانگي هويت از مهمترين آسيب هاي ماهواره هستند

31 مرداد 1393 ساعت 17:07

ماهواره در حال تخريب بنيان خانواده هاي ما هستند،خيانت، بي وفايي و دوگانگي هويت از مهمترين آسيب هاي ماهواره هستند که از غرب براي ما به ارمغان مي آيد.


به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه در حسينيه محمد رسول الله کوهرنگ با اشاره به مضرات جبران ناپذير ماهواره گفت: ماهواره دشمني است که با دست افراد وارد زندگي مي شود و به وسيله آن بنيان هاي اخلاقي، اعتقادي و ارزشي خانواده ها متلاشي مي شود.

سيد شهاب الدين طباطبايي افزود: ماهواره آثار مخرب و زيان باري بر روح و فکر جامعه دارد.

وي در ادامه تاکيد کرد: شيطان در کمينگاه ما است، تعداد کانال های مستهجن ماهواره چشم گیر است که با اين کار فرزندان ما دچار دوگانگي هويتي مي شوند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه افزود: ماهواره در حال تخريب بنيان خانواده هاي ما هستند، خيانت، بي وفايي و دوگانگي هويت از مهمترين آسيب هاي ماهواره هستند که از غرب براي ما به ارمغان مي آيد.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه با تقدير و تشکر از مدير کل صداوسيما بيان داشت: شبکه ديجيتال نياز مردم کوهرنگ بود و از اينکه جناب آقاي رحيم زاده به قول خودشان عمل کردند و در زمان تعيين شده شبکه ديجيتال را راه اندازي کردند تشکر مي کنم .

امام جمعه کوهرنگ از قاسم سليماني استاندار استان هم که بخشي از هزينه راه اندازي شبکه ديجيتال را راه اندازي کردند تشکر کرد.

سيد شهاب الدين طباطبايي از مسئولين استاني به شدت گلايه کردند و تصريح کردند: در هفته اي که گذشت زلزله اي باز هم در کوهرنگ مردم را در آستانه فصل سرما به وحشت انداخت، چرا اعتباري که براي زلزله زدگان کوهرنگ مصوب شد پرداخت نمي شود.

طباطبايي افزود: من از اين تريبون اعلام خطر مي کنم که شهرستان کوهرنگ با زلزله هايي که رخ داد، دو هزار و 950 خانواده آسيب جدي ديده اند و اگر يک زلزله با 5 ريشتر رخ بدهد فاجعه بوجود مي آيد و آنچه در آبدانان رخ داد براي کوهرنگ هم تکرار مي شود.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به روز صنايع دفاعي گفت: با نظر مساعد و تاکيد هاي مکرر مقام معظم رهبري امروز کشور ما از قوي ترين کشورهاي دنيا است و هيچکس به خودش اجازه نمي دهد که به کشور ما چپ نگاه کند.

طباطبايي شهيد تهراني مقدم را پدر علم موشکي ايران خواند و افزود: اين اقتدار مرهون دانشمندان ما در صنايع دفاعی است که در قله اين افتخارات، شهيد تهراني مقدم است.

ايشان با گراميداشت ياد ابوعلي سينا، روز پزشک را به همه ي پزشکان تبريک گفت و افزود: جامعه ما جامعه سالمي است، ما مديون زحمات پزشکاني هستيم که در منطقه محروم کوهرنگ خدمت مي کنند.

طباطبايي در پايان روز ولادت حضرت معصومه (س)  و آغاز دهه کرامت و روز دختر را تبريک گفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17110

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17110/خيانت-بي-وفايي-دوگانگي-هويت-مهمترين-آسيب-هاي-ماهواره-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir