کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح 18 پروژه عمرانی در شهرستان فارسان

2 شهريور 1393 ساعت 10:38

فرماندار فارسان در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت از افتتاح ۱۸ پروژه عمراني با اعتباربالغ بر ۱۶۲ ميليارد ريال همزمان با هفته دولت در فارسان خبر داد.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی افزود: تجلیل از ۱۱ شهيد كارمند شهرستان و تجليل از كارمندان نمونه دستگاههاي اجرايي، حضور مديران ادارات در بين مردم و ارائه گزارش عملكرد دستگاه به مردم و حضور پرشور كاركنان دولت در نماز سياسي عبادي جمعه با حضور يكي ازمسئولين استاني را از مهمترين برنامه اين هفته در فارسان دانست.

فرماندار در ادامه این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت گفت: حادثه هشتم شهریور سال ۶۰ یکی از حادثه هایی بود که به واسطه آن دولتمردانی توانا همانند رجایی و باهنر به شهادت رسیدند.

فیروز احمدی افزود : پس از گذشت بیش از ۳۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هم اکنون اسلام حقیقی به دنیا معرفی شده است که دشمنان از ترویج آن بیمناک بوده و با بکارگیری ترفندهای مختلف مصمم به تضعیف آن هستند .

وی هفته دولت را یاد آور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و با هنر دانست و افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت با محوریت اقدامات نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۵ سال گذشته است .

فرماندار فارسان ادامه داد: امروز تمام سردمداران دنیا به دنبال این هستند تا مردم را از دستاوردهای نظام ناامید کنند.

احمدی با بیان اینکه هفته دولت را باید به عنوان سنگرهای نظام مورد استفاده قرار دهیم، خاطر نشان کرد: نیاز است با رویکرد وحدت ملی و بیان ارزش های نظام، شعار دولت تدبیر و امید را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست ها و اقدامات دولت در شهرستان اهتمام کافی داشته باشند.

فرماندار فارسان از تشکیل کمیته فنی، اقتصادی، پشتیبانی، تبلیغات، فرهنگی و ارزیابی در ستاد هفته دولت این شهرستان خبرداد و بر تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان با مسوولین کمیته ها تاکید کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17096

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17096/افتتاح-18-پروژه-عمرانی-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir