کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در استان:

اقتدار جمهوري اسلامي در سايه ايمان و بصيرت و ولايتمداري است

27 مرداد 1393 ساعت 7:56

آنچه امروز در منطقه مي گذرد تنها يک مبارزه با گروهي اندک در غزه نيست بلکه يک بحث فراگير و ريشه دار در مقابل مقاومت و بيداري است که پرچمدارش ايران است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت الاسلام والمسلمين نکونام در تجمع حمايت از مردم مظلوم و ستمديده غزه عشاير چهارمحال و بختياري، که در دفتر امام جمعه شهرکرد صورت گرفت عشاير را مردمي آگاه، غيور، کفر ستيز و سازش ناپذير با ظالمان دانست.

وي گفت: اين اجتماع نشانه اعلام آمادگي و همراهي با مظلومان غزه و اعلام برائت و بيزاري از ظلم و استکبار به ويژه صهيونيست هاي متجاوز و خونريز و بي رحم است.

امام جمعه شهرکرد تصريح کرد: آنچه امروز در منطقه مي گذرد تنها يک مبارزه با گروهي اندک در غزه نيست بلکه يک بحث فراگير و ريشه دار در مقابل مقاومت و بيداري است که پرچمدارش ايران است.

نکونام افزود: دشمن با راه انداختن جنگ هايي نظير جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ و ۸ روزه غزه و اين جنايات اخير در غزه با تضعيف گروه هاي حماس و مقاومت در فلسطين و لبنان و منطقه در اصل به مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران بپردازد.

وي اظهار داشت: علي رغم همه حمايت ها و تجهيزات و تسليحات نظامي، دريايي، زميني و هوايي اسرائيل شاهد رعب و وحشت صهيونيست ها و اجبار به مذاکره در آنان هستيم.

نکونام اذعان داشت: امروز موقعيت جمهوري اسلامي ايران به گونه اي است که اگر از جايي و گروهي تنها حمايت سياسي هم بکند آن گروه پيروز اند و اين قدرت و عظمت اسلام و نظام را مي رساند.

وي شکرانه اين عظمت و اقتدار را در بصيرت و بيداري، دشمن شناسي و ايستادگي و ولايت مداري دانست و بيان داشت: اين اقتدار و عظمت در سايه ايمان و بصيرت و بيداري و ولايتمداري به دست آمده و بايد حفظ شود.

نماينده ولي فقيه در استان گفت: بايد مراقب بود که شکرگزاري اين نعمت کم رنگ نشود چرا که اين نعمت از ما گرفته مي شود و در اين صورت دشمن بر ما چيره مي شود.

وي تاکيد کرد: براي قدرداني اين نعمات خداوند بايد همه زندگي ما، شهر و خانه و خيابان ما رنگ خدايي بگيرد و ما پايبند فرامين الهي باشيم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17035

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17035/اقتدار-جمهوري-اسلامي-سايه-ايمان-بصيرت-ولايتمداري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir