کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درآستانه سالروزشهادت امام جعفر صادق (ع):

چهارمحال و بختياري میزبان ۳ شهيد گمنام دفاع مقدس

بسیج نیوز , 26 مرداد 1393 ساعت 13:25

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان چهارمحال و بختياري از تشييع و خاكسپاري ۳ شهيد گمنام در ۲ نقطه از استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ عباسي، مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان چهارمحال و بختياري با اشاره به سخن شهيد آويني که شهداي گمنام تلاش در گمنامي خود داشته و اجر و ثواب بي انتهاي الهي را در اين امر مي جستند و به هدف خود نیز رسيدند گفت: ما اجر خود را بايد در افشاء نام آنها جستجو كنيم.

عباسی، افزود: امروز شهيد صرفاً يك نام و يك سنگ نوشته نيست، بلكه هر شهيد يك راه است، راهي مطمئن بسوي سيرالي الله و به سوي مسير تعالي .

وی ، ادامه داد: هر كس چراغ راهنمايي او شهيد باشد حتماً به مقصد خواهد رسيد و مسير كمال را به درستي طي خواهد كرد . شهداء در ذهن ، باور و قلب مردم حضور دارند و بعنوان منبع قدرت الهي موجب تقويت ايمان همه خداجويان هستند .

عباسی در ادامه گفت: استان چهارمحال و بختياري میزبان ۳ شهيد گمنام دفاع مقدس خواهد بود که یکی از شهدا در مرکز استان در اداره اطلاعات و ۲ شهید دیگر در شهر نقنه تشییع و تدفین می شوند.

وی در پایان اظهار داشت: پیکر مطهر ۳شهید گمنام، از روز سه شنبه وارد استان شده و با برگزاری برنامه های از پیش تعیین شده ی ستاد استقبال از شهداء از قبیل؛ برگزاری دعای توسل و دعای کمیل در جوار شهدای گمنام ، نهایتا روز جمعه صبح، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در شهرکرد و نقنه تشییع و خاکسپاری می شوند.

انتهای پیام / خ ز/


کد مطلب: 17032

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17032/چهارمحال-بختياري-میزبان-۳-شهيد-گمنام-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir