کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

همه موفقیت ها در جامعه اسلامی در گرو انس بیشتر با قرآن است

25 مرداد 1393 ساعت 10:47

همه موفقیت ها در جامعه اسلامی در گرو انس و الفت بیشتر با قرآن است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در دیدار با بازرسان سازمان دارالقران الکریم گفت: به فرمود پیامبراعظم(ص) هیچ ثروتی برتر از قرآن نیست، هرکس بدون قرآن احساس بی نیازی کند و هرکس با وجود قرآن ادعای فقیری کند دروغ گفته است.

وی با تأکید بر اینکه محور اصلی تبلیغات ما باید قرآن باشد گفت: اگر قرآن کریم را داشته باشیم همه چیز خواهیم داشت.

اروجی افزود: دور شدن از ساحت قرآن کریم باعث بوجود آمدن آسیب ها در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به کم رونق شدن فعالیت های قرآنی در برخی از دوره ها و احیای هیئات مذهبی و رشد برخی آسیب ها در این جلسات گفت: باید موسسات قرآنی و هیئات مذهبی با هم افزایی حال و هوای قرانی در هیئات مذهبی ایجاد کنند.

اروجی با باین اینکه رویکرد دلسوزانه، هنرمندانه و کارآمد سازمان دارالقران الکریم قابل ستایش است گفت: هیچ برنامه ای در این سازمان تصویب نمی شود مگر اینکه مطالعه شده باشد.

در این دیدار بازرس سازمان دارالقران الکریم با اشاره به تحرک بوجود آمده در برنامه های قرآنی گفت: اجرای برنامه های اموزشی در موسسات قرانی مشهود است.

جواد تجلیان با بیان اینکه موسسات قرآنی بازوان اجرایی دارالقرآن هستند برگزاری کارگاه توجیهی آموزشی ویژه مدیران موسسات را خواستار شد.

وی با اشاره به وجود استعدادها و پتانسیل های قرانی در استان، همگرایی ایجاد شده در نیروهای قرانی را عامل پیشبرد برنامه های قرانی دانست.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 16988

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16988/همه-موفقیت-جامعه-اسلامی-گرو-انس-بیشتر-قرآن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir