کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‎الاسلام مصباحی مقدم در واکنش به اظهارات مسئولان فرهنگی:

مناسب نبودن فضای کنسرت‌ها برای حضور خانواده‌ها/ شان خانواده‌ها باید از صیانت بیشتری برخوردار شود

17 مرداد 1393 ساعت 15:29

اینکه برخی از مسئولان فرهنگی اظهار می‎کنند که عدم برگزاری کنسرت‌های مختلط به معنای حذف خانواده هاست، تفکر درستی نیست چراکه در کنسرت‌های کنونی که شاهد برگزاری آن‌ها هستیم تمام جهات حضور خانواده‌ها رعایت نمی‎شود.


حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در پاسخ به سوال خبرنگار جهانبین نیوز مبنی بر اظهارات برخی مسئولان فرهنگی کشور در رابطه با برگزاری کنسرت‌های مختلط در کشور اظهار کرد: در کنسرت‌ها باید به حفظ شان و جایگاه افراد و حرمت‌ها آن‌ها توجه شود تا بتوان یک محیط سالم و امن را برای حضور خانواده‌ها در این برنامه ها فراهم کرد.

وی افزود: اینکه برخی از مسئولان فرهنگی اظهار می‎کنند که عدم برگزاری کنسرت‌های مختلط به معنای حذف خانواده هاست، تفکر درستی نیست چراکه در کنسرت‌های کنونی که شاهد برگزاری آن‌ها هستیم تمام جهات حضور خانواده‌ها رعایت نمی‎شود.

مصباحی مقدم تصریح کرد: ما تاکنون نتواسته‌ایم محیط مناسبی برای حضور جمعی خانواده‌ها در کنسرت‌ها فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حفظ صیانت خانواده‌ها یکی از مهمترین وجوه سبک زندگی دینی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و از انجام اموری که به آن خدشه وارد می‎کند، پرهیز کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم به منظور شرکت در طرح تقویت مبانی دینی با محوریت سبک زندگی دینی و ارائه مطالبی در دو حوزه عمومی و تخصصی در این طرح به مدت سه روز به شهرکرد سفر کرده است.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 16823

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16823/مناسب-نبودن-فضای-کنسرت-ها-حضور-خانواده-ها-شان-باید-صیانت-بیشتری-برخوردار-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir