کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگاه تبعیضانه دولت نسبت به شهرستان اردل حذف شود

16 مرداد 1393 ساعت 13:08

امام جمعه شهر بابیان اینکه دولت باید شاخصه محرومیت را اولویت اصلی کار خود قرار دهد اظهارکرد: نگاه تبعیضانه دولت نسبت به شهرستان اردل حذف شود و نگاه اعتدال جایگزین آن شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور عصر دیروز در جمع پرشکوه مردم شهرستان اردل و در حضور علی ربیعی وزیر تعاون،کارو رفاه اجتماعی اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که امروز در شهرستان میزبان وزیر تعاون،کارو رفاه اجتماعی هستیم.

سلمانپور با بیان اینکه حمایت از دولت وظیفه همه است اظهار کرد: مسئولین و مردم در تمام زمینه حامی دولت هستند و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند که من حامی دولت خواهم بود ما هم گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خواهیم بود و دولت را حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه مهمترین خواسته های مردم شهرستان اردل که شامل احداث سد بهشت آباد، تکمیل جاده گورمیزه، تونل دشتک، شهرک صنعتی، تامین آب شرب روستاهای کم آب، اتمام پروژه استخر شنا، احداث مصلی امام خمینی (ره) بوده مطرح کرده و گفت: تاکنون نسبت به شهرستان اردل نگاه تبعیضانه بود و از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که این نگاه تبعیضانه را حذف کند و نگاه اعتدال که همان محور اصلی این دولت است را جایگزین آن قرار دهد.

سلمانپور به مشکل بیکاری جوانان شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: احداث سد بهشت آباد و شهرک صنعتی مهمترین پروژه هایی هستند که می توانند مشکل بیکاری نه تنها شهرستان اردل بلکه استان را هم حل کند.

این مسئول در ادامه گفت: احداث سد بهشت آباد بهترین راه تدبیر،امید و برنامه ریزی برای مدیریت آب است و ما از دولت تدبیر و امید خواستاریم که هرچه زودتر این پروژه را در شهرستان احداث کند و همان طور که وزیر نیرو با احداث تونل سبزکوه موافقت کرد و این پروژه به مرحله اجرایی رسید نسبت به اجرایی شدن پروژه احداث سد بهشت آباد هم اقدام کنند و فرق نگذارند چرا که اگر از لحاظ زیست محیطی بخواهیم به این دو پروژه بنگریم تونل سبزکوه برای زیست محیط استان مشکلات بیشتری دارد.

امام جمعه اردل در پایان تاکید کرد: شهرستان اردل کمتر توسعه یافته است و از شهرستان های بسیار محروم است که نیازمند حمایت ویژه دولت است.
انتهای پیام


کد مطلب: 16777

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16777/نگاه-تبعیضانه-دولت-نسبت-شهرستان-اردل-حذف-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir