کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر اطلاعات در جمع مردم لردگان:

دولت تدبیر و امید به هیچ جناح خاصی وابسته نیست!

15 مرداد 1393 ساعت 18:20

دولت تدبیر و امید وابسته به هیچ جناح خاصی نیست و این دولت در خدمت همه ی جناح هاست.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام دکتر محمود علوی صبح امروز در جمع مردم خون گرم شهرستان لردگان در گلزار شهدای این شهرستان گفت:شما مردم استان چهار محال و بختیاری و قوم لر، این افتخار را دارید که همیشه سرباز وفادار انقلاب و ولایت بوده و هستید.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در طول 8 سال تصدی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان به حاشیه رفته‌ بودند و در طول 8 سال تصدی اصولگرایان، اصلاح‌طلبان از دور خارج شده بودند، افزود: از اختلاف‌های سیاسی هیچ عایدی برای کشور به دست نمی‌آید؛ البته منکر خدمات دولت‌های قبل نیستیم اما این خدمات می‌توانست با وحدت و رفاقت‌های سیاسی در چارچوب‌های معقول دوچندان شود.

 علوی با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) گفت: خیر و برکت در هیچ سرزمینی به وجود نمی آید مگر در پرتو امنیت ، نشاط و شادابی مردم. و هدف نظام اسلامی این است که برای مردم عزیز امنیت،  آسایش و نشاط و شادمانی را تامین کند.


وزیر اطلاعات افزود: امروز وظیفه ما دولت مردان این است که برای شما مردم امنیت، نشاط و آسایش به وجود بیاوریم که ان شا الله با همت،  فعالیت و خدمت گذاری دولت شما شاهد رشد و پیشرفت روز افزون کشور اسلامی ایران باشیم .

علوی اشاره داشت: ملتی به رشد، آبادانی، خیر و برکت می رسد که بین آن ملت ایمان پر رنگ باشد. سرزمینی که از ایمان برخوردار باشد از همه طرف رزق و روزی به سمت آن کشور سرازیر می شود .


حجت الاسلام علوی گفت: با پایبندی شما مردم عزیز اسلام که به مکتب اهل بیت و ائمه اطهار دارید و در پرتو رهبری های دلسوزانه و حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مطمئن هستیم که ان شاالله این تلاش ها به عزت، سربلندی، کرامت، عمران و آبادی و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی منتهی خواهد شد و در این چارچوب عمده مشکلات شما عزیزان به یاری پروردگار حل خواهد شد .


وی افزود: جمهوری اسلامی در چار جوب اسلام کار را دنبال می کند.  اسلام، وظیفه نظام اسلامی و حکومت اسلامی را خدمت به مردم می داند. وظیفه دولت جمهوری اسلامی این است که به مردم خدمت کند .

دکتر محمودعلوی بیان داشت: برای دولت تدبیر و امید همه ی جریان های سیاسی عزیز هستند، چه اصول گرا و چه اصلاح طلب، همه فرزند نظام هستند و همه سرباز ولایتند  و همه باید در اردوگاه نظام و انقلاب، زیر چتر ولایت و پرچم رهبر عزیز جایگاه داشته باشند و به این آب و خاکشان خدمت کنند. دولت تدبیر و امید وابسته به هیچ جناح خاصی نیست و دولت در خدمت همه ی جناح هاست.

وزیر اطلاعات کشور در جمع مردم لردگان افزود: ما باید در چار چوب راهبردی  که رهبر عزیزمان فرمودند مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی کار بکنیم. همه کسانی که به انقلاب، نظام، قانون اساسی و شخص ولی فقیه اعتقاد و باور دارند خدمت بکنند و کار را پیش ببرند و از اختلاف و تفرقه چیزی نصیبمان نمی شود.

وی به سخن حضرت امیر المومنین علی (ع) اشاره داشت: خداوند به هیچ ملتی از رهگذر اختلاف و تفرقه و چند دستگی عزت نداده است اگه عزت می خواهیم در پرتوی وحدت، وحدت هم زیر یک پرچم تحقق پیدا می کند و آن پرچمی که در راس آن مقام معظم رهبری است و ما زیر آن پرچم و در این مسیر حرکت می کنیم .

پایان خبر/ع


کد مطلب: 16768

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16768/دولت-تدبیر-امید-هیچ-جناح-خاصی-وابسته-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir