کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشريفات سفرهاي استاني دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختياري + عکس

14 مرداد 1393 ساعت 10:26

در حالي که رئيس جمهور قرار است روز چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16مرداد به همراه هيئت دولت به چهارمحال و بختياري سفر کند، مسئولان اين استان براي استقبال تدابير خاصي در نظر گرفته اند.


 
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار اساتيد برتر، دکتر حسن روحاني که براي نخستين بار به عنوان رئيس جمهوري، پا به اين استان مي گذارد قرار است ضمن آشنايي با چالش ها و نقاط ضعف و قوت استان طرح هاي مصوب شده قبل را تامين بودجه نمايد.
 
بر اساس اين گزارش، از يک هفته قبل از حضور رئيس جمهوري، برخي نهاد هاي استان با نصب پوستر، بنرهاي بزرگ و پارچه نوشته هاي خوش آمد گويي، فضاي شهر را رنگي ديگر بخشيده اند.

علاوه بر اين، تاکسيراني و اتوبوسراني شهرکرد و حومه هم با نصب تراکت و پوستر از شخص رئيس جمهور در تاکسي ها و اتوبوس ها، فضاي سامانه حمل و نقل شهري را تغيير داده است.

اما در اين بين تعداد و ابعاد برخي از بنرهاي استفاده شده در شهر چشم هر بيننده را به خود جلب مي کند بنر هايي که ارتفاع آن گاه به چهار متر و عرض 3 متر هم مي رسد.

در برخي از اين پارچه نوشته ها و بنر ها شعار ها و مضاميني با عنوان" آقاي مهربان به شهر مهرباني خوش آمدي" ، "به ديار لاله هاي واژگون و سرزمين آب و آئينه و آفتاب خوش آمدي" ، "..و فردايي که به آن اميد داريم.."  ديده مي شود.

اين در حالي است که "  استاندار چهارمحال و بختياري، نصب هرگونه پلاکارد و بنرهاي تبليغاتي با عنوان دولتي براي استقبال از رئيس جمهور و هيئت دولت را ممنوع و خلاف قانون دانست.

قاسم سليماني در گفتوگو با خبرنگارخبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه چهارمحال و بختياري- با تاکيد بر اينکه هيچ‌گونه استقبال دولتي از رئيس جمهور و هيئت دولت در استان وجود نخواهد داشت، فضاسازي و تبليغات براي استقبال از رئيس جمهور را فقط مردمي دانست.

سليماني با بيان اينکه تنها تشکل‌هاي و NGO هاي مردمي زير مجموعه دستگاه‌هاي دولتي در امر تبليغات و فضاسازي سفر هيئت دولت آزاد هستند، بخش اعظم تبليغات و فضاسازي براي استقبال شايسته از رئيس جمهوري را بر عهده تشکل‌هاي مردمي و گروه‌هاي مردم نهاد دانست.

وي قرار دادن عکس استاندار و يا مديران دستگاه اجرايي در بنرهاي تبليغاتي را خارج از عرف دانست و گفت: در طراحي بنرها و پوسترهاي استقبال تنها عکس امام خميني(ره)، مقام معظم رهبري، دکتر روحاني و پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد لحاظ شود و هر چه غير از اين باشد به طور قطع تعريف و تمجيد دستگاه و گروه مربوطه مي‌شود.

سيلماني تاکيد کرد: چاپ و نصب بنرهاي خير مقدم در ادارات و مسيرهاي استقبال و تجمع مردمي به رئيس جمهور و وزرا با استفاده از امکانات دولتي و بيت‌المال ممنوع است".

سوال اينجاست که با توجه به دستور مدير ارشد استان و همچنين سالي که از سوي مقام عظماي ولايت به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده است، چرا برخي نهاد هاي دولتي، فرهنگ صرف هزينه هاي گزاف را کنار نگذاشته و اين هزينه ها را در راه هاي غير ضروري به کار مي گيرند؟
 
با وجود اين گونه خرج ها و هزينه هاي بيهوده، عدم پيشرفت و توسعه چهارمحال و بختياري و رتبه بالاي بيکاري استان و مشکلات اقتصادي مردم با چه رويکرد و راهکارهايي قابل حل است...؟

انتهاي خبر/ح


  سفر روحانی به شهرکرد+عکس

سفر روحانی به شهرکرد+عکس

سفر روحانی به شهرکرد+عکس


کد مطلب: 16720

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16720/تشريفات-سفرهاي-استاني-دولت-تدبیر-امید-چهارمحال-بختياري-عکس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir