کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

در غزه نه یک جنایت جنگی بلکه یک نسل کشی و فاجعه عظیم در حال وقوع است

11 مرداد 1393 ساعت 9:54

نیروهای مقاومت با هوشیاری جلوی اسرائیل ایستادند و متوجه ضعف و ناتوانی اسرائیل شدند و فهمیدند که این رژیم متجاوزگر شکست را پذیرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر اردل با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از گناهان و نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا سدی بزرگ و نفوذناپذیر در برابر گمراهی‌ها و انحراف است.

سلمانپور در ادامه با بیان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، اظهار کرد: امروز امنیت ملت ایران اسلامی مدیون سایه ولایت فقیه است و ما باید شکر گزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی با اشاره به حملات وحشیانه ارتش اسرائیل به نوار غزه، اظهار کرد: در این نقطه از جهان اسلام نه یک جنایت جنگی بلکه یک نسل کشی اساسی و فاجعه عظیم در حال وقوع است.

سلمانپور گفت: ملت ایران اسلامی هیچ گاه جنایت های این گروه تروریستی را از یاد نخواهد برد و به عنوان منفورترین افراد در اذهان ملت ایران خواهند ماند.

در پایان نمازجمعه جواد همتی رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان اردل از برگزاری کلاسهای آموزشی در رشته های برق، مکانیک، قالیبافی و ...در این شهرستان خبر داد و افزود: این اداره از جوانان علاقه مند به این رشته ها به صورت رایگاه ثبت نام می کند.

همتی در پایان افزود: خواهران قالیباف برای گرفتن بیمه تامین اجتماعی باید بعد از آموزشهای لازم مدرک فنی حرفه ای خود را به این مرکز ارائه دهند تا مراحل بیمه آنها تکمیل و دفترچه بیمه برایشان صادر شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16638

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16638/غزه-نه-یک-جنایت-جنگی-بلکه-نسل-کشی-فاجعه-عظیم-حال-وقوع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir