کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه سپاه بن:

روز قدس سرانجام منجر به آزادي فلسطين اشغالي مي‌شود

3 مرداد 1393 ساعت 19:39

روز قدس متعلق به همه بشريت و نقطه پيوند تمامي ملت‌ها بر يك اصل روشن انساني است و در نهايت منجر به آزادي فلسطين اشغالي مي‎شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، فرمانده سپاه ناحيه مقاومت شهرستان بن در راهپيمايي روز قدس با اشاره به فرمايشات امام خميني که فرمودند: "روز قدس، روز اسلام است و هر جا صداي مظلوميت مسلمانان بلند است بايد جهان اسلام با آنان همدردي نموده و از آن ها حمايت و دفاع نمايد"گفت: روز قدس براي حمايت و دفاع از مسلمانان، کودکان و زنان بي دفاع و مظلوم فلسطين نامگذاري شد که منجر به آزادسازي قدس شريف مي شود.

سيد اصغر موسوي گفت: امسال اهميت گراميداشت روز قدس به دليل حملات ددمنشانه رژيم غاصب قدس و به خاک و خون کشيدن کودکان و جوانان روزه دار بيش از پيش احساس مي شد.

وي افزود: مردم نيز باشرکت باشکوه در راهپيمايي روز جهاني قدس ،خشم و انزجار خودرا ازجنايت هاي وحشيانه ي رژيم غاصب اسرائيل و همدلي شان را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

فرمانده سپاه ناحيه بن، روز قدس را موضوعي جهاني دانست و تصريح كرد: روز قدس اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين است مردمي كه حقوق آن‌ها زير چكمه‌ صهيونيست‌هاي آدم‌كش پايمال مي‌شود.

موسوي تاکيد کرد: به ياري پروردگار و در سايه بيداري اسلامي، تمام توطئه‌هاي استکبار جهاني و فرزند نامشروع آن‌ها رژيم جعلي اسرائيل به خودشان برمي‌گردد و عزت، افتخار و پيروزي نصيب ملت‌هاي مسلمان از جمله مردم مظلوم غزه خواهد شد.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 16496

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16496/روز-قدس-سرانجام-منجر-آزادي-فلسطين-اشغالي-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir