کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

حضور جهادگرانه مردم استان در راهپیمایی روز قدس/ جنایات رژیم صهیونیستی چهره نفاق آمریکا را کنار زد

بام ایران خبر , 3 مرداد 1393 ساعت 16:13

امام جمعه شهرکرد با تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی امسال روز قدس، گفت: آمریکا یک چهره کاملاً فریبکارانه دارد با چهره نفاق حمایت از دمکراسی و حقوق بشر وارد صحنه می شود اما با دفاع از جنایات صهیونیست ها این چهره نفاق کنار رفت.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی قرآن را کتاب زندگی دانست و بیان داشت: صرف نگاه به قرآن به عنوان یک کتاب تشریفاتی و تزئیناتی و مقدس و احترام شمردن ظاهری ما را به جایی نمی رساند.

نکونام تصریح کرد: باید برای قرآن یک جایگاه عملی و برنامه ای برای زندگی قرار دهیم و این لازمه ایمان است که مومنان را به طمأنینه و آرامش می رساند.

وی با اشاره به نزدیک شدن عید فطر و سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط مجاهد نستوه آیت الله طالقانی، نماز جمعه و نماز عید فطر و قربان را سه نمازی عنوان کرد که از احکام مهم پروردگار اند و مورد تاکید واقع شده اند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: نماز جمعه از جمله احکامی است که جایگاه ویژه عبادی و سیاسی و اجتماعی دارد که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را پیدا کرده است.

نکونام با تقدیر از حضور جهادگرانه مردم استان در راهپیمایی با شکوه روز قدس بیان داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس جهاد مقدسی است که شما انجام دادید و با حضورتان موجب قوت قلب فلسطینیان و نهیبی بر مستکبران است.

وی با انتقاد از حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آمریکا یک چهره کاملاً فریبکارانه دارد با چهره نفاق حمایت از دمکراسی و حقوق بشر وارد صحنه می شود اما در دفاع از جنایات صهیونیست ها این چهره نفاق کنار رفت.

امام جمعه شهرکرد افزود: تنها کشوری که قطعنامه ضد صهیونیستی سازمان ملل را وتو کرد امریکا بود که این اوج خباثت و چهره دروغین امریکا در دفاع از حقوق بشر را می رساند.

نکونام تاکید کرد: تنها راه پیروزی در مقابل این جنایات و فریبکاری ها مقاومت و ایستادگی است مقاومتی که مردم فلسطین و غزه از ملت غیور ایران و در سایه نظام جمهوری اسلامی فرا گرفتند و تا نابودی رژیم صهیونیستی به کار می بندند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان گفت: این طرح از ۱۱ مرداد با موضوع سبک زندگی هر شب در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز این طرح با موفقیت اجرا و پنج جلد کتاب از سلسله نشست ها و مباحث آن تهیه و چاپ شده است.

امام جمعه شهرکرد با هشدار بر اینکه باید مراقب باشیم سبک زندگی ما خصوصاً در نسل جوان و نوجوان به سمت روش بیگانه و دنیامدارانه و شیطانی نرود از نمازگزاران و مردم دعوت کرد که در این طرح حضور فعال و پر شور داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16471

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16471/حضور-جهادگرانه-مردم-استان-راهپیمایی-روز-قدس-جنایات-رژیم-صهیونیستی-چهره-نفاق-آمریکا-کنار-زد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir