کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی استان خبر داد:

راهپیمایی روز قدس در 35 نقطه چهارمحال و بختیاری

31 تير 1393 ساعت 11:33

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۳۵ راهپیمایی متمرکز در ۳۵ نقطه استان خبر داد و گفت: در تمام شهرستان ها و شهرهای استان سخنرانانی برای تبیین مسئولیت ها برای آزادسازی روز قدس پیش‌بینی شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، علی گرجی در جلسه نهايي برنامه‌ريزي برگزاري باشكوه مراسم روز جهاني قدس استان تصریح کرد: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با شکوهترین راهپیمایی را در سی و پنجمین سالگرد روز قدس برگزار خواهد شد.

گرجی، خودباوری مسلمانان را بزرگترین دستاورد روز قدس دانست و اذعان داشت: ایجاد بصیرت در بین مسلمانان، آشکار شدن جنایات صهیونیست ها، احیای مطالبات مسلمانان، تحت فشار قرار دادن رهبران کشورهای عربی اسلامی، زمینه‌سازی برای آزادسازی قدس شریف را از دستاوردهای دیگر روز قدس دانست.

وی از برگزاری ۳۵ راهپیمایی متمرکز در ۳۵ نقطه استان خبر داد و اظهار داشت: در تمام شهرستان ها و شهرهای استان سخنرانانی برای تبیین مسئولیت ها برای آزادسازی روز قدس پیش بینی شده است.

گرجی با بیان اینکه نسل جدید عرصه‌دار عرصه های انقلاب اسلامی هستند، اذعان داشت: امسال برای اولین بار در شهرکرد از شعارگویان نسل سوم و چهارم انقلاب برای راهپیمایی روز قدس استفاده می شود.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرکرد راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه از چهار راه بازار، چهار راه ولیعصر، چهارراه فردوسی، چهار راه بوعلی سینا و بلوار آیت‌الله طالقانی تا مصلی با سخنرانی سردار حیدری معاون پدافند غیرعامل کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16338

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16338/راهپیمایی-روز-قدس-35-نقطه-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir