کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

نابودی اسرائیل مستلزم وحدت جهان اسلام است

27 تير 1393 ساعت 16:57

باید مقاومت و ایستادگی کرد تا با وحدت جهان اسلام شاهد نابودی صهیونیسم و اسرائیل باشیم.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز قدس، اظهار کرد: روز قدس یک حقیقت مستمر و زنده است.

وی افزود: مسئله شکل دادن صهیونیسم در دل خاورمیانه و جهان اسلام به واسطه این است که جلوی رشد و نفوذ اسلام گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مبارزه با صهیونیسم و زنده نگه داشتن روز قدس یک اصل مستمر برای ما به شمار می رود.

نکونام ادامه داد: تا زمانی که صهیونیسم زنده است، روز قدس هم پویا و زنده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل توخالی است، اظهار کرد: استکبار جهانی اسرائیل را روی پا نگه داشته است وگرنه این دولت غاصب هیچ قدرتی از خود ندارد.

نکونام بر ضرورت وحدت مسلمانان تاکید کرد و گفت: باید مقاومت و ایستادگی کرد تا با وحدت جهان اسلام شاهد نابودی صهیونیسم و اسرائیل باشیم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه از آغاز برنامه‌های طرح تقویت مبانی دینی و شبهه‌زدایی در استان خبر داد و  افزود: این طرح از 11 مرداد ماه آغاز می شود.

نکونام تصریح کرد: از برنامه های سال گذشته این طرح، پنج جلد کتاب تهیه و چاپ شده است.

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی دینی در جامعه، گفت: باید همگی تلاش کنیم تا با یک عزم جهادی سبک زندگی دینی را در جامعه حاکم کنیم.

نکونام از برپایی سفره افطاری 10 هزار نفری در مصلی شهرکرد خبر داد و افزود: این سفر نذری در شب 23 ماه مبارک رمضان با همکاری مردم و هیئت های مذهبی گسترده می شود.

وی همچنین با تسلیت وفات آیت الله کاشانی بر ضرورت ولایتمداری افراد تاکید کرد و گفت: ملی گرایی که نگاه مکتبی و فقهی نداشه باشد و ستیزه گر با ولایت فقیه باشد به هدف خود نمی رسد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 16255

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16255/نابودی-اسرائیل-مستلزم-وحدت-جهان-اسلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir