کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز قدس صحنه‌ جهاني آگاهي و بيداري افكار عمومي ضدصهيونيستي است

25 تير 1393 ساعت 8:42

معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در روز قدس دشمنان با استيصال و حيرت، در صحنه‌اي جهاني آگاهي و بيداري افكار عمومي ضدصهيونيستي را نظاره مي‌كنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر یدالله گودرزی در ستاد انتفاضه و قدس شهرستان شهرکرد ضمن بزرگداشت ماه رحمت و غفران الهی بیان داشت: جنایاتی که امروز در عراق و غزه رخ می دهد به دست گروه های تکفیری و داعش و اسرائیل است که مهمترین دشمن اسلام و مسلمانان هستند.

گودرزی، روز قدس را ظرفیت عظیم برای مقابله با این تهاجمات و جنایات دانست و بیان داشت: روز قدس روزی است که مردم با حضور خود اسلام را بیمه می کنند.

وی اذعان داشت: امام خمینی(ره) با تدبیر خود برای دفاع از خاکریز اسلام در حساس ترین نقطه روزی را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تعیین کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد افزود: امام(ره) با این حرکت مدبرانه خود مسئله قدس را از حالت عربی خارج و به مسئله جهان اسلام تبدیل کرد به طوری که امروز در تمام کشورهای عربی و اسلامی و حتی اروپایی به دفاع از ملت مظلوم فلسطین برخواسته اند.

گودرزی تصریح کرد: روز جهاني قدس ملت انقلابي ايران اسلامي و ساير مسلمانان جهان در لبيك به نداي جاودانه حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، به مانند سال هاي گذشته شكوه وحدت و انسجام امت اسلام در برابر صهيونيسم و طاغوت را بار ديگر تجلي خواهند بخشيد.

وی گفت: در روز قدس دشمنان با استيصال و حيرت، در صحنه‌اي جهاني آگاهي و بيداري افكار عمومي ضدصهيونيستي را نظاره مي‌كنند.

گودرزی تاکید کرد: دفاع از فلسطین دفاع از اسلام است و حفظ از اسلام هم از اوجب واجبات است و شرکت در راهپیمایی قدس یک فریضه اسلامی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16208

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16208/روز-قدس-صحنه-جهاني-آگاهي-بيداري-افكار-عمومي-ضدصهيونيستي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir