کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

کاهش 19 درصدی فرهنگیان متقاضی انتقالی درون‌استانی

24 تير 1393 ساعت 10:19

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از رشد 6.5 درصدی تعداد منتقل‌شدگان درون استانی و کاهش 19 درصدی متقاضیان انتقال درون استانی خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا کریمیان با بیان اینکه امسال یک هزار و ۹۹۳ همکار فرهنگی در سامانه نقل و انتقالات درون استانی ثبت نام کردند، افزود: این تعداد در سال گذشته برابر با ۲ هزار و ۳۷۶ نفر بوده که با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در زمینه ساماندهی نیروی انسانی شاهد کاهشی معادل ۱۹ درصد تعداد آن ها در سال تحصیلی جاری بوده ایم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با تقاضای انتقال ۱۹ درصد و امسال با تقاضای ۲۵ درصد از همکاران متقاضی انتقال درون استانی موافقت شد.

کریمیان ادامه داد: همچنین امسال درخواست ۴۹۰ نفر از همکاران متقاضیان انتقال درون استانی موافقت شد که نسبت به سال گذشته که ۴۶۰ نفر در درون استان منتقل شدند، رشدی برابر 6.5 درصدی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلات نقل و انتقالات در بین فرهنگیان زن استان بیشتر است، گفت: امسال ۶۳ درصد منتقل‌شدگان درون استانی در جنسیت زن بوده اند.

کریمیان عنوان کرد: در نقل و انتقالات درون استانی امسال ۲۰۰ نفر دردوره ابتدایی، ۱۴۲ نفر در دوره متوسطه اول، ۱۱۷ نفر در دوره متوسطه دوم، ۱۸ نفر در دوره فنی و حرفه ای و کاردانش، ۱۰ نفر در آموزش و پرورش استثنایی و ۳ نفر به صورت اداری در استان جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه نقل و انتقالات یکی از مهمترین مسائل آموزش و پرورش استان است، تصریح کرد: متاسفانه روند انتقال یک طرفه است یعنی از مناطق محروم به سوی مناطق برخوردار صورت می گیرد.

کریمیان ابراز امیدواری کرد: به رغم اینکه امسال نیروی ورودی به آموزش و پرورش استان نداریم، با ساماندهی مناسب نیروی انسانی تمام تلاش خود را برای رفاه حال فرهنگیان استان به کار بسته ایم.

وی، افزایش بهره‌وری و کارایی و افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش استان را از مهمترین اهداف فرایند نقل و انتقالات عنوان کرد.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16198

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16198/کاهش-19-درصدی-فرهنگیان-متقاضی-انتقالی-درون-استانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir