کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهرنگ خواستار همکاری نهادهای فرهنگی با مبلغان شد

23 تير 1393 ساعت 17:14

اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی کوهرنگ به منظور برنامه ریزی و همکاری در فعالیت های ماه مبارک رمضان گرد هم آمدند.


به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علی نصیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهرنگ در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی کوهرنگ خواستار همکاری نهادهای فرهنگی و انقلابی در حمایت از ۶۵ مبلغ اعزامی ماه مبارک و طرح تابستان شد.

وی افزود: تهیه سرویس ایاب و ذهاب، اسکان، ارزاق و همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد و اماکن مذهبی و فرهنگی شهرستان از عواملی است که اعضاء ستاد همکاری خود را اعلام داشتند.

در ادامه حجت‌الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی امام جمعه چلگرد به بیان مباحث فرهنگی و مذهبی شهرستان پرداخت و افزود: انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی نیاز به کاری جهادی دارد و در این راستا باید از ظرفیت روحانیون اعزامی در سطح شهرستان استفاده شود.

در ادامه این نشست پس از گفتگو و تبادل نظر مواردی از جمله همکاری در مساعدت مالی ادارات، ایاب و ذهاب روحانیون، ایجاد فضاسازی تبلیغی، امر به معروف و نهی از منکر و همکاری در طرح تابستانی عشایر تصمیم گیری و برای اجرا ارائه شد.

گفتنی است، چهارمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی با حضور اعضاء ستاد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 16176

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16176/رئیس-اداره-تبلیغات-اسلامی-کوهرنگ-خواستار-همکاری-نهادهای-فرهنگی-مبلغان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir